پیام تسلیت دکتر جوکار در پی حمله تروریستی به حرم شاهچراغ (ع)

پیام دکتر جوکار به شرح زیر است:
حمله تروریستی شب گذشته به شاهچراغ (ع) و به شهادت رسیدن و مجروح شدن تعدادی از هموطنانمان قلب 80 میلیون ایرانی را به درد آورد.

بار دیگر دستان پلید دشمنان این سرزمین مقدس و ایادی منحرف از اسلام ناب محمدی به خون زائران مظلوم آغشته شده و چهره پلید خود را نمایان ساخت.

این جنایت هولناک نشان داد دشمنان عزت، اقتدار و پیشرفت ایران اسلامی برای دست یابی به اهداف و آرزوهای شیطانی خود از هیچ جنایتی فرو گذار نکرده و حاضرند مردان، زنان و کودکان بی دفاع را در حرم اهل بیت پیامبر اعظم (ص) قربانی و به خاک و خون بکشانند.

ملت شریف ایران ثابت کرده‌اند با این‌گونه اقدامات ذلیلانه و ناجوانمردانه، از پای ننشسته و ذره‌ای از مواضع انقلابی خویش عقب‌نشینی نخواهند کرد.

اینجانب ضمن محکوم نمودن این اقدام ددمنشانه و درخواست اشد مجازات برای مسببان مستقیم و پنهان آن شهادت مظلومانه تعدادی از هموطنان مومن و مسلمان در حادثه تروریستی بارگاه مقدس حضرت احمد بن موسی (ع) را به تمامی مردم شریف ایران تسلیت عرض نموده و برای تمامی شهدای این ضایعه دردناک علو درجات و برای بازماندگان آنان صبر جمیل و برای مجروحان شفای عاجل از خداوند متعال خواستارم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا