نشست صمیمی دکتر محمد صالح جوکار با نخبگان و شرکت‌های دانش بنیان استان یزد+تصاویر

به گزارش روابط عمومی دفتر نماینده مردم در مجلس، رئيس کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها در مجلس شورای اسلامی با تأکید کرد: ساختارهای قانونی؛ ریل‌گذاری را به سمت شکوفایی شرکت‌های دانش بنیان فراهم خواهد کرد.

#دکتر_محمدصالح_جوکار در #نشست_صمیمی با نخبگان و فعالین دانش بنیان استان یزد که چندین ساعت به طول انجامید پای حرف دل‌ها، گله‌ها، شکایت‌ها، چالش‌ها و مشکلات نخبگان استان یزد و شرکت‌های دانش بنیان نشست.

راه حل اصلی چالش‌های اساسی در کشور، در دست صاحبان #شرکت‌های_دانش_بنیان است، باید پیگیری کنید تا طرح‌های موفق، قانونی و عملیاتی شوند.

رئیس کمیسیون امور داخلی کشور و شوراهای مجلس در بخش دیگری از سخنان خود از #نخبگان و صاحبان شرکت‌های دانش بنیان خواست طرح‌ها و پیشنهادات خود را برای تصویب در مجلس به نمایندگان ارائه دهند تا برای عملیاتی شدن در دستور کار مجلس قرار بگیرد.

اگر ریل‌گذاری درست فراهم شود، نخبگان به راحتی می‌توانند از ساز و کارهای قانونی و #تسهیلات ویژه استفاده ببرند، ما حامی شرکت دانش‌بنیان هستیم.

با توجه به نیاز روز افزون جامعه به نوآوری و فناوری اطلاعات، نیاز است؛ احداث یک #شهرک_فناوری_اطلاعات در استان یزد در دستور کار قرار بگیرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا