یکپارچگی کشورهای اسلامی موجب شکست رژیم صهیونیستی است

دکتر محمدصالح جوکار، رئیس کمیسیون امور داخلی کشور و شوراهای مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار «رسالت» با اشاره به آغاز حملات جدید رژیم صهیونیستی و به شهادت رساندن زنان و کودکان غیرنظامی اظهار داشت: رژیم صهیونیستی همواره در شوک عملیات طوفان الاقصی قراردارد و به‌نوعی درصدد پاسخ‌گویی است. اکنون رژیم صهیونیستی می‌کوشد تا با حملات وحشیانه از شوک خود بکاهد و عملیات طوفان الاقصی را جبران کند.

وی درخصوص حمایت‌های بی‌حدوحصر آمریکا از اقدامات وحشیانه رژیم صهیونیستی افزود: نکته اصلی و اساسی این است که حمایت‌های آمریکا و هم‌پیمانانشان همواره وجود دارد. متأسفانه دولت‌های غربی همواره می‌کوشند تا حملات وحشیانه علیه مردم بی‌دفاع غزه تشدید شود و اقدامات جنایتکارانه قطع نگردد.

جوکار با تأکید بر لزوم وحدت بیش‌ازپیش دولت‌های اسلامی تصریح کرد: بی‌شک رژیم صهیونیستی به‌تنهایی قادر به تداوم و تحمیل‌ جنگ به مردم غزه نخواهد بود. امروز به سبب چراغ‌ سبز‌های آمریکاست که این رژیم نامشروع به استمرار حملات و بمباران‌ها می‌پردازد. ضرورت دارد تا کشورهای اسلامی و دولت‌های اسلامی با یکدیگر متحد و وارد میدان عمل‌ شوند.

رئیس کمیسیون امور داخلی کشور و شوراهای مجلس شورای اسلامی بابیان این‌که باید اقدامات عملی را در دستور کار قرار داد، همچنین خاطرنشان کرد: بی‌شک یکی از مطالبات رژیم صهیونیستی و حامیانش حاکمیت بر سر مقدرات مسلمانان جهان است. دراین‌راستا ضرورت دارد تا دولت‌های اسلامی و ملت‌های مسلمان وارد میدان شوند و با یکپارچگی پایان جنگ غزه و شکست رژیم نامشروع صهیونیست را رقم بزنند.

او بابیان این‌که بیانات مقام معظم رهبری سرلوحه‌ و موجب نابودی رژیم صهیونیستی خواهد شد، اذعان داشت: امروز‌ ملت مظلوم فلسطین تحت بمباران و حملات وحشیانه رژیم صهیونیستی قرارگرفته و راهی جز تکیه به بیانات مقام معظم رهبری وجود ندارد. حضرت آیت‌الله خامنه‌ای فرمودند :تا با فشا‌ر بر رژیم صهیونیستی و محاصره‌ کردنشان باید آن‌ها را به زانو درآورد. افزون براین ایشان در بیانات خود به تحریم‌ کردن رژیم صهیونیستی اشاره داشتند و حال ضرورت دارد تا این مهم از سوی دولت‌های اسلامی انجام شود.

وی با اشاره به لزوم قطع صادرات نفت و گاز به اسرائیل یادآور شد: اگرچه رژیم صهیونیستی سلاح‌های خود را از آمریکایی‌ها دریافت می‌کند اما با قطع ارتباطات اقتصادی از سوی دیگر کشورها فلج خواهد شد. ضرورت دارد تا کشورهای اسلامی صادرات نفت را قطع کنند و هیچ ارتباطی با این رژیم نداشته باشند. تا زمانی که صادرات انجام شود، این رژیم سر‌پا خواهد ماند ، قدرت خواهد گرفت و روزبه‌روز گستاخ‌تر خواهد شد.

نماینده مردم یزد، اشکذر، زارچ و بخش ندوشن در مجلس شورای اسلامی ا‌دامه داد: مادامی‌که تمامی دولت‌ها علیه رژیم صهیونیستی متحد شوند، اقدامات گستاخانه و عملیات وحشیانه پایان خواهد گرفت. در این راستا نیاز است تا وحدت بیش‌ازپیش را ایجاد کنیم و رژیم غاصب را بر سرجای خود بنشانیم.

وی در پایان با اشاره به اینکه شکست و نابودی رژیم صهیونیستی نزدیک است، بیان کرد: امروز وحدت می‌تواند‌ موجب‌ نجات مردم فلسطین شو‌د اگرچه خداوند رحمان مقدر کرده که حکومت ظلم باقی نمی‌ماند و به‌طورحتم از بین خواهد رفت. حق ماندنی و متعلق به مردم فلسطین است تنها نیاز است تا با اقدامات خود این روند را تسریع کنیم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا