پس از ساماندهی و استقرار ضایعاتی‌ها، به‌هیچ‌عنوان مجوز جدید صادر نکنید

«مراکز جمع‌آوری ضایعات در سطح شهر یزد»، یکی از مشکلات اصلی مطرح‌شده از سوی اغلب مردم و معتمدین محلات، در شصت‌وهفت نشست بررسی میدانی مشکلات محله‌های مختلف بود که با حضور دکتر جوکار تاکنون برگزارشده است.

با توجه به تأکید نماینده مردم در مجلس، جهت احداث شهرک ضایعات در خارج از شهر و ساماندهی مراکز جمع‌آوری ضایعات در این شهرک، با حضور مسئول شهرک جدیدالاحداث ضایعات یزد در دفتر دکتر جوکار، جلسه‌ای به‌منظور بررسی وضعیت کنونی و رفع مشکلات این مجموعه برگزار شد.

دکتر جوکار در این جلسه با اشاره به اینکه تجمع اغلب مراکز جمع‌آوری ضایعات، در مناطق کم برخوردار شهر یزد است، گفت: اغلب مردم این مناطق، به علت مزاحمت‌های این مراکز، گلایه‌مند و ناراضی هستند؛ فلذا «شهرک ضایعات»، مکانی مناسب برای تجمیع مراکز جمع‌آوری ضایعات است.

رئیس کمیسیون امور داخلی کشور و شوراهای مجلس ضمن تأکید بر انتقال هر چه سریع‌تر مراکز جمع‌آوری ضایعات به شهرک موردنظر، افزود: این اقدام هم به نفع خود مراکز و هم به نفع مردم است و بعد از ساماندهی نیز، به‌هیچ‌عنوان نباید مجوز جدید صادر شود.

وی در پایان این نشست اظهار داشت: مراکز بدون مجوز جمع‌آوری ضایعات هم ابتدا باید مجوزهای لازم را از مراجع ذیصلاح دریافت کنند و پس از آن در شهرک ضایعات مستقر شوند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا