اکثر مصوبات سفرهای استانی رئیس جمهور اجرایی شده است

دکتر محمدصالح جوکار رئیس کمیسیون امور داخلی کشور و شوراهای مجلس شورای اسلامی با اشاره به عملکرد دولت سیزدهم در یک سال گذشته گفت: یکی از ویژگی‌های دولت آقای رئیسی مردمی بودن آن است و ما شاهد بودیم که در یک سال گذشته آقای رئیس جمهور به همراه اعضای هیئت دولت هر ۱۲ روز به یک استان سفر می‌کردند.

وی افزود: در جریان بازدید رئیس‌جمهور و اعضای هیئت دولت از استان‌های مختلف مصوباتی برای رفع مشکلات مردم گذرانده می‌شد که این مصوبات در اکثر موارد خلاف دولت‌های قبل، اجرایی شده است.

نماینده مردم یزد، اشکذر و بخش ندوشن در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: در حوزه سلامت، بهداشت و درمان و به ویژه در بحث واکسیناسیون برای مقابله با بیماری کرونا ما شاهد عملکرد جهادی دولت سیزدهم بودیم که با واکسیناسیون گسترده آرامش به جامعه بازگشت.

جوکار خاطرنشان کرد: در حوزه مسکن برخلاف دولت قبل، دولت فعلی با جدیت کار خود را با تخصیص زمین برای ساخت مسکن آغاز کرد، البته به دلیل گرانی مصالح ساختمانی این کار در ادامه مسیر سرعت اولیه را نداشت، امیدواریم موانع از سر راه تولید مسکن هرچه زودتر برداشته شود.

وی افزود: در حوزه مسائل اقتصادی در سطح کلان کارهای خوبی انجام شده و ما امروز شاهد ثبات نسبی قیمت کالاها در بازار هستیم و تورم نیز نسبت به گذشته کاهش یافته است.

رئیس کمیسیون شوراهای مجلس اظهار داشت: دولت سیزدهم برنامه خوبی برای جلوگیری از نقدینگی و همچنین جلوگیری از خلق پول و نیز جلوگیری از افزایش پایه پولی را در دست اجرا دارد و ما امیدواریم که در ادامه مسیر نیز شاهد کنترل بیشتر تورم و ثبات کامل قیمت‌ها در بازار باشیم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا