دیدار دکتر جوکار با مدیرعامل انجمن سینمای جوانان کشور

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در یزد، محمدصالح جوکار نماینده مردم یزد، اشکذر و بخش ندوشن در مجلس شورای اسلامی با مهدی آذرپندار مدیرعامل انجمن سینمای جوانان کشور دیدار و گفت و گو کرد.

جوکار در این نشست که سید مجید هاشمی مدیر انجمن سینمای جوانان استان یزد نیز حضور داشت در خصوص فعالیت های این انجمن در استان یزد به بحث و گفت و گو پرداخت.

وی با اشاره به اهمیت ایجاد ساختمانی ویژه این انجمن و همچنین امکانات و تجهیزات در استان گفت: امیدواریم با همکاری مسئولان شاهد اجرای اقدامات مناسبی به منظور حمایت از این انجمن باشیم.

نماینده مردم یزد در مجلس شورای اسلامی همچنین با اشاره به اهمیت توجه به محتوا در راستای ایجاد تولیدات فاخر از فرهنگ مردم استان گفت: استان دارالعباده و دارالمومنین یزد دارای فرهنگ بسیاری غنی هستند که نیاز است تا این فرهنگ به مردم کشور و حتی جهانیان معرفی شود و انجمن سینمای جوان می تواند در این زمینه گام های موثری بردارد.

آذرپندار نیز با اشاره به ظرفیت های استان یزد گفت: خوشبختانه شاهد اقدامات مناسبی و موثری در استان در زمینه حمایت از انجمن وجود داشته که امیدواریم این حمایت ها گسترش پیدا کند.

وی گفت: امیدواریم بتوانیم به زودی در زمینه حمایت از این انجمن در راستای ارتقای تجهیزات گام برداریم.

در پایان نیز در خصوص فیلم سازی و فیلم کوتاه نیز با حضور هاشمی مدیرانجمن سینمای جوانان استان توافقاتی انجام شد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا