پیام تبریک رئیس مجمع نمایندگان استان یزد به مناسبت روز تعاون

متن کامل پیام دکتر جوکار به شرح زیر است:
آموزه‌های دین مبین اسلام تأکید بر یاری هم‌نوعان، مشارکت در نیکی‌ها و حمایت از مستمندان و نیازمندان است و بدون تردید تعاون احیاگر ارزش‌های دینی مبتنی بر وحدت، مشارکت و پذیرش مسئولیت اجتماعی، منشأ ظهور بسیاری از خلاقیت‌ها و کارآفرینی‌های شغلی و اهرمی مناسب جهت توسعه اقتصادی و اجتماعی است.

امروزه تعاونی‌ها در دو سطح خرد و کلان در اقتصاد کشورها تأثیر بسزایی دارند.

در جامعه امروز؛ توسعه را بدون مشارکت عمومی مردم فاقد ارزش و اعتبار می دانند و بدین لحاظ اکثر کشورها از نهضت تعاون به عنوان یکی از ابزارهای مهم و موثر در امر توسعه بویژه توسعه اقتصادی استفاده می کنند.

تعاون روشی برای حل مسائل اقتصادی با رویکرد اجتماعی است و اشاعه فرهنگ مشارکت و حضور مردم درصحنه های مختلف اقتصادی و اجتماعی و مشارکت فکری و مالی آنها زمینه ساز توسعه و شکوفایی ظرفیت هاست.

اینجانب ضمن تبریک هفته تعاون به همه تعاونگران گرامی استان یزد و قدردانی از اهتمام این عزیزان در ایجاد طرح های موثر در استان، امیدوارم با توسعه و ترویج فرهنگ تعاون، زمینه بالندگی بیش از پیش یزد در بخش های مختلف فراهم شود و با کیفیت بخشی به این پایه و نهادینه کردن آن در جامعه؛ شاهد توفیقات بیش از پیش در حوزه های اقتصادی، فرهنگی و … در استان یزد باشیم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا