پیام دکتر جوکار به مناسبت سالروز آزادی خرمشهر

به گزارش روابط عمومی دفتر نماینده مردم یزد و اشکذر و بخش ندوشن در مجلس شورای اسلامی،‌ دکتر محمد صالح جوکار رئیس کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها مجلس شورای اسلامی در پیامی سوم خرداد سالروز آزادسازی خرمشهر را به همه قهرمانان و جان برکفان دوران هشت سال دفاع مقدس، ایثارگران، جانبازان ،خانواده های معظم شهدا و همه ملت شریف ایران به ویژه مردم سلحشور استان تبریک گفت.
بسم الله الرحمن الرحیم
سوم خرداد ماه یادآور از خودگذشتگی ها، رادمردیها و ایثارگری های مردان الهی است که با تمام هستی خویش از کیان ایران اسلامی و تمامیت ارضی این سرزمین دفاع کردند و حاضر نشدند حتی یک وجب از خاک ایران اسلامی زیر چکمه های شیطانی دژخیمان زمان غصب شود.
بی شک سوم خرداد مدال افتخار شیرمردان بی ادعایی است که آوازه نام و نشانشان به بلندای تاریخ این سرزمین کهن و متمدن طنین انداز شد و بر قله رفیع شرف و مردانگی به ثبت رسید.
بازخوانی، ترسیم و پاسداشت این رخداد بزرگ تاریخی و سرنوشت‌ساز در حقیقت تقدیر از حماسه آفرینی‌ها و رشادت‌های فرزندان غیور ایران اسلامی و تداوم باورها و نگرشهای اصیل و دفاع از حریم ارزشهای ناب انقلاب شکوهمند اسلامی است.
اینجانب ضمن گرامیداشت این روز بزرگ، به روح ملکوتی امام راحل (ره) و همه کبوتران آسمانی درود می فرستم و این پیروزی ماندگار دفاع مقدس را به محضر رهبر معظم انقلاب اسلامی، ملت شریف ایران، خانواده های معظم شهداء ، ایثارگران، جانبازان، بسیجیان بویژه فاتحان و یادگاران عملیات «الی بیت المقدس» تبریک عرض می نمایم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا