پیام دکتر جوکار در پی ترور پاسدار مدافع حرم

به گزارش روابط عمومی دفتر نماینده مردم یزد و اشکذر و بخش ندوشن در مجلس شورای اسلامی،‌ دکتر محمد صالح جوکار رئیس کمیسیون امور داخلی کشور و شوراهای مجلس شورای اسلامی در پی ترور پاسدار مدافع حرم پیام صادر کرد.

متن این پیام به شرح زیر است:
بسم رب الشهدا والصدیقین
مدافعان حرم نمونه ی بارزی از فرهنگ غنی ایثار و جهاد می باشند که تداوم بخش روح سلحشوری و مقاومت در جامعه به ویژه در میان نسلهای آینده ساز انقلاب اسلامی هستند.
این مجاهدان وارسته و شجاع که برای دفاع از حرم حضرت حضرت زینب (س) ‌ومقابله با تروریست ها،با جان و دل حاضر شدند تا از حریم اهل بیت (ع) و اسلام دفاع کنند و اباعی از شهادت نداشتند.
اینگونه عمل تروریستی عوامل استکباری و رژیم صهیونیستی نشان از حقارت آنها در برابر عزم ‌و اراده ملت بزرگ ایران است و گرنه شهادت هنر مردان خداست.
ضمن درخواست موکد از مسئولان امنیتی و قضایی کشور که با جدیت تمام همچون گذشته عاملان این اقدام تروریستی را شناسایی و به سزای عمل جنایت کارانه‌اشان برسانند.
اینجانب شهادت برادر مجاهد شهید صیاد خدایی مدافع سرافراز حرم را خدمت مردم شهید پرور و خانواده محترم آن عزیز تبریک و تسلیت گفته و اجر جزیل برای بستگان وی از درگاه خداوند متعال مسئلت می نمایم.
روحش قرین رحمت خدا و یادش گرامی باد

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا