قطارهای ترنست یزد _ تهران به مسیر خود باز می گردد

به گزارش روابط عمومی نماینده مردم، در ادامه‌ی پیگیری‌ها، نماینده مردم، از خط بازسازی قطارهای ترنست یزد به تهران بازدید کرد.

با توجه به درخواست های متعدد اقشار مختلف مردم استان یزد جهت راه‌اندازی قطارهای ترنست مسیر یزد به تهران و بالعکس، دکتر جوکار ،نماینده مردم، پس از دیدار با وزیر تعاون، کار و رفاه‌اجتماعی و اخذ دستور قاطع ، با پیگیری‌های متعدد و برگزاری جلساتی با مدیرعامل شرکت رجا و مدیرعامل بانک رفاه کارگران در نهایت موفق به کسب مجوز فعالیت ۳ رام قطار ترنست در این مسیر شد.

در این راستا جهت بررسی فعالیت‌های انجام گرفته، دکتر جوکار رئیس کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها با همراهی مدیرعامل شرکت رجا و معاونین و مدیرعامل بانک رفاه کارگران از خط بازسازی قطارهای ترنست مسیر یزد به تهران و بالعکس بازدید کردند.

لازم به ذکر است؛ با پیگیری نماینده مردم مبلغ ۲ هزار میلیارد ریال تسهیلات از بانک رفاه کارگران به شرکت رجا جهت بازسازی این ۳ رام قطار ترنست ویژه استان یزد اختصاص یافت.

نماینده مردم ضمن اشاره به خریداری قطعات خارجی مورد نیاز برای بازسازی این ۳ رام قطار گفت: مابقی دستگاه ها اعم از وسایل سرمایشی، گرمایشی و موتورها در حال بازسازی هستند.

جوکار اظهار داشت: امیدوارم که مطابق با جدول زمانبندی شده اقدامات صورت پذیرد و شاهد راه‌اندازی این ۳ رام قطار ترنست و بهره‌مندی همشهریان عزیزمان از آن باشیم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا