خبر ویژه دکتر محمد صالح جوکار برای اهالی آزادشهر:

احداث زمین چمن مصنوعی جدید در منطقه آزادشهر یزد

دکتر جوکار از راه اندازی زمین چمن مصنوعی جدید در محدوده فلکه اول آزادشهر یزد توسط خَیر خبر داد.

به گزارش روابط عمومی دفتر نماینده مردم یزد، اشکذر، زارچ و بخش ندوشن در مجلس ظهر امروز در آئین عملیات اجرایی چمن مصنوعی آزادشهر که یکی از مصوبات دیدار مردمی‌های دکتر محمد صالح جوکار در این محله بود، گفت: جا دارد از مجمع خیرین و شهردار وشورای اسلامی شهر، جهت راه‌اندازی این زمین چمن مصنوعی در منطقه آزادشهر تقدیر و تشکر داشته باشم.

وی اظهار داشت: این چمن مصنوعی در دیدار مردمی که با همراهی مسئولین استان و شهرستان یزد در تاریخ 13 خردادماه، در فلکه پنجم آزادشهر یزد برگزار شد، به تصویب رسید و اکنون با تلاش مسئولین نهادهای مربوطه، راه‌اندازی شد.

نماینده مردم در مجلس، گفت: محله آزادشهر به دو بخش قدیم و جدید تقسیم شده؛ در بخش قدیم، کمبود فضا و زمین و در بخش جدید، زمین موجود؛ اما فضاهای آموزشی و ورزشی کم است.

دکتر جوکار اضافه کرد: طبق اعلام همین خَیر محترم، در محدوده فلکه اول آزادشهر یزد نیز، یک زمین چمن مصنوعی جدید احداث خواهد شد.

رئیس کمیسیون امور داخلی کشور و شوراهای مجلس، با انتقاد از اداره کل ورزش و جوانان استان یزد، عنوان کرد: زمین‌هایی با کاربری ورزشی در برخی مناطق شهر یزد، ازطریق اداره‌کل ورزش و جوانان استان یزد به اشخاص واگذارشده؛ اما متأسفانه برای احداث مجموعه‌های فرهنگی، ورزشی و برای استفاده جوانان اقدامی نشده؛ لذا باید مسئولین این سازمان نسبت به سرانجام رساندن طرح‌ها و پروژه‌ها بیشتر دغدغه‌مند باشند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا