پیام تبریک رئیس مجمع نمایندگان استان یزد به مناسبت فرارسیدن هفته دفاع مقدس

متن کامل دکتر جوکار به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم
۳۱ شهریور آغاز هفته دفاع مقدس و سالروز یکی از برجسته‌ترین حماسه‌های ملت ایران در حفاظت از ارزش های مقدس ایران اسلامی و یادآور رشادت‌ها و جانبازی‌های هشت ساله ایثارگران در دفاع از نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است.

هشت سال مقاومت و حماسه عظیم مردم غیور ایران اسلامی، میراث معنوی جاودان و ارزشمندی است که با توکل و ایمان به خدا، وحدت، همدلی، غیرت و ایثارگری مردمان این سرزمین به دست آمد و همچون برگی زرین و به عنوان افتخاری عظیم و ممتاز و نماد عزت، غرور و سرافرازی و سربلندی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران برای همیشه در اذهان ثبت گردید.

جنگ تحمیلی، جنگ بين دو کشور و تنها براي حفظ خاک نبود، بلکه در اين جنگ نابرابر رزمندگان دلاور براي دفاع از ارزشها وباورهاي ديني در مقابل رژيم بعث عراق و هم‌پيمانانش در شرق و غرب ايستادند، به همين دليل جنگ تحميلي به‌نام دفاع مقدس نام گرفت.

آرامش و امنيت امروز کشور مرهون مجاهدت‌هاي دلاورمرداني است که از جان و مال خود گذشتند و اجازه ندادند دشمنان به جان، مال و ناموس هموطنانشان تعرض کند، بنابراين بايد همواره مدیون زحمات و ايثارگري‌هاي شهدا، آزادگان، جانبازان و ايثارگران عزيزمان باشيم.

اینجانب فرا رسیدن هفته دفاع مقدس را به خانواده معظم و معزز شهدا به ویژه شهدای جنگ تحمیلی، جانبازان،ازادگان، ایثارگران و آحاد مردم شهیدپرور استان یزد تبریک و تهنیت عرض نموده و موفقیت دلسوزان این آب و خاک را در عرصه‌های مختلف درسطوح ملی و بین المللی از خداوند قادر متعال خواستارم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا