بحران کرونا بسیاری از هتلداران استان یزد را متضرر کرده است

محمد صالح جوکار در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت درباره وضعیت استان یزد در زمان بروز بحران کرونا، گفت: بحران کرونا ضررهای هنگفتی به بسیاری از مشاغل بویژه درحوزه گردشگری و هتلداری وارد کرده است بنابراین جا دارد، دولت از صنوف مذکور حمایت کافی را بعمل آورد.

نماینده مردم یزد و صدوق در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه کاهش محدودیت‌ها در راستای مبارزه به بحران کرونا، شرایط یزد را به سمت موقعیت هشدار بیماری کووید 19 سوق داده است تصریح کرد: رعایت پروتکل‌های بهداشتی و حفظ حریم‌های اجتماعی در حوزه سلامت راهکارهای اساسی برای بازگرداندن بحران کرونا از حالت هشدار به حالت عادی در حوزه سلامت تلقی می‌شود.

جوکار افزود: خوشبختانه وضغیت امکانات پزشکی در استان یزد مناسب است اما دولت باید مراقبت کند که ماسک ومواد ضدعفونی کننده بویژه الکل همسو با ظرفیت های جمعیتی توزیع شود زیرا مواد ضدعفونی کننده و ماسک رابطه مستقیم با جلوگیری از تشدید بحران کرونا در کشور دارند.

وی ادامه داد: رعایت بهداشت عمومی و پروتکل های بهداشتی کلید جلوگیری از شیوع بحران کرونا تلقی می‌شود اما لازمه این مهم این است که شاهد هیچ نوع کمبود در تهیه ماسک ومواد ضدعفونی کننده در استان یزد نباشیم.

جوکار افزود: تولید ماسک توسط گروه های جهادی به نحو مطلوب انجام شده است اما در پیک دوم بحران شیوع بیماری کرونا می بایست، شرایط تولید ماسک و مواد ضد عفونی کننده به سرعت افزایش یابد تا تمام افراد بتوانند بدون هیچ مشکلی اقلام بهداشتی را دریافت کنند.

رئیس کمیسیون امور داخلی کشور و شوراهای مجلس با بیان اینکه بحران کرونا بسیاری از هتلداران و رستوران استان یزد متضرر کرده است یادآورشد: کسری در کمبود ماسک و مواد ضدعفونی کننده موجه نیست بنابراین دولت باید بانظارت اصولی برنرخ و میزان توزیع اقلام بهداشتی در بحران کرونا توجه ویژه ای کند./

پایان پیام

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا