تسریع در صدور پروانه و سرعت بخشی به ساماندهی و تکمیل پروژه مسکن ملاصدرا

به گزارش روابط عمومی دفتر نماینده مردم شریف یزد، اشکذر، زارچ و بخش ندوشن در مجلس شورای اسلامی؛ همزمان با بازدید دکتر جوکار از پروژه شرکت تعاونی مسکن ملاصدرا، نشست هم اندیشی اعضای هیئت مدیره شرکت تعاونی، پپمانکار و دستگاه های اجرایی مرتبط با هدف تسهیلگری، ساماندهی و سرعت بخشی به فرآیند اجرای این پروژه برگزار شد.

نماینده مردم شریف یزد،اشکذر،زارچ و بخش ندوشن در مجلس شورای اسلامی پس از ارائه گزارش و دغدغه های مرتبط از سوی مدیر پروژه مسکن ملاصدرا بیان کرد:زیرساخت و ایجاد شبکه آب و فاضلاب پروژه تا پایان تابستان تکمیل و آماده سازی و آسفالت این مجموعه نیز طبق قرارداد و توافقات انجام شده صورت پذیرد.

وی با تاکید بر تامین قیر از سوی بنیاد مسکن افزود: ظرفیت بخشداری و دهیاری نیز به کار گرفته شود تا در اولین زمان ممکن شاهد تحویل فاز یک این پروژه مسکونی به مردم باشیم.

جوکار در پایان خاطرنشان کرد: تعامل، سرعت بخشی به فرآیند کار و ظرفیت سازی برای حل مسئله  محور اصلی تکمیل پروژه مسکن ملاصدرا قرار گرفته و وضعیت واجدین شرایط بررسی و طبق ضوابط مشخص شده در فرآیند قرارداد تکمیل سایر فازهای پیش رو نیز ادامه یابد./

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا