تلاش ضدایرانی کاخ سفید در شورای امنیت راه به جایی نخواهد برد / رفع تحریم تسلیحاتی قطعی است

محمد صالح جوکار در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، در واکنش به تلاش فرستاده ویژه آمریکا در امور ایران در راستای تمدید تحریم تسلیحاتی کشورمان، گفت: اقدامات ضدایرانی ایالات متحده هیچگاه پایان ندارد و همواره تلاش می کنند به طور یکجانبه و ظالمانه علیه ملت کشورمان رفتار کنند.

نماینده مردم یزد و اشکذر در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه آمریکایی ها تحریم های متعددی را علیه ایران اسلامی اعمال کرده اند، اظهار کرد: این مهم در حالیست که وقتی مشاهده می کنند نتوانسته اند به اهداف پیش بینی شده دست یابند، اقدام به ایران هراسی می کنند.

وی با اشاره به تکرار اتهام‌زنی های فرستاده ویژه آمریکا علیه ایران، ادامه داد: ایالات متحده با خروج از توافقنامه برجام اشتباه استراتژیک انجام داد از این رو مشاهده می شود کشورهای دنیا حاضر به همراهی با آنها علیه ایران نیستند.

این نماینده مردم در مجلس یازدهم افزود: در واقع رفتار قاعده مند ایران موجب شد بهانه ای برای دشمنان ایجاد نشود لذا امروزه سیاستمداران آمریکایی تلاش می کنند اجماع بین المللی علیه کشورمان راه اندازی کنند.

رئیس کمیسیون شوراها و امور داخلی مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: بدون شک تمدید تحریم تسلیحاتی ایران امکان پذیر نیست و آمریکایی ها توانایی دفاع این مهم در شورای امنیت را ندارند.

به گزارش خبرگزاری خانه ملت، «برایان هوک» فرستاده ویژه آمریکا در امور ایران اخیرا در گفت‌وگویی با روزنامه «الشرق الاوسط» به تکرار اتهام‌زنی علیه ایران پرداخت. وی در پاسخ به سوالی درباره تحریم تسلیحاتی ایران مدعی شد، آمریکا پروژه‌ای دارد که تلاش می‌کند تمامی اعضای دائم یا غیردائم شورای امنیت به آن رأی دهند؛ مهم آن است که این تحریم‌ها که از ۱۳ سال قبل آغاز شده و در ۱۸ اکتبر آینده به پایان می‌رسد، تمدید شود./

پایان پیام

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا