توضیحات دکتر جوکار در خصوص طرح ساماندهی کارکنان دولت و اجاره‌بهای مسکن

محمد صالح جوکار، با اشاره به اینکه امروز صحن علنی مجلس شورای اسلامی چند طرح مطرح شد، گفت: یکی از این طرح‌ها، بررسی طرح دو فوریت کنترل و ساماندهی اجاره‌بهای املاک مسکونی بود. دو فوریت آن چهارشنبه هفته گذشته به تصویب رسیده بود و امروز کلیات آن به رأی گذاشته شد که رأی آورد و به کمیسیون مربوطه بازگردانده شد تا کار تخصصی بر روی آن انجام گیرد و مجدداً به صحن مجلس بازگردد.

رئیس کمیسیون امور داخلی کشور و شوراهای مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: موافقان و مخالفان امروز در خصوص این طرح صحبت کردند. موافقان در راستای کنترل اجاره‌بهای مسکن تأکید داشتند و مخالفان به این مسئله اشاره داشتند که نمی‌توان برای بخش خصوصی قانون تصویب کرد و این تأثیرگذار بر روی بحث ساخت مسکن در آینده خواهد بود. ان‌شاءالله که در هفته آینده نتایج کمیسیون را بررسی می‌کنیم و امیدوار هستیم تا سبب کاهش اجاره‌بها در سطح کشور شود.

وی با بیان اینکه همچنین امروز طرح فوریت به‌کارگیری و ساماندهی کارکنان دستگاه اجرایی در صحن مجلس مطرح شد، افزود: فوریت آن به تصویب رسید و از روز یکشنبه هفته آینده در دستور کار نمایندگان قرار خواهد گرفت و کلیات و جزئیات مورد بررسی و تصویب قرار می‌گیرد.

نماینده مردم شریف یزد، اشکذر و بخش ندوشن در مجلس شورای اسلامی در پایان گفت: این طرح ان‌شاءالله بتواند مشکلات طولانی مدتی که کارکنان زحمت دولت و شرکتی‌ها داشتند را برای تبدیل وضعیت پاسخ دهد و شاهد مرتفع شدن مشکلاتشان باشیم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا