جمعه‌های خدمت؛هشتادمین دیدار مردمی و بررسی مشکلات محله کوی سعدی

به گزارش روابط عمومی دفتر نماینده مردم شریف یزد،اشکذر، زارچ و بخش ندوشن؛هشتادمین دیدار مردمی دکتر «محمد صالح جوکار»، نماینده مردم در مجلس، صبح روز جمعه 18 خردادماه همراه با نشست بررسی مشکلات محله کوی سعدی در حسینیه حضرت ابوالفضل (ع) برگزار شد.

در این دیدار مردمی که از ساعت ۷ صبح  آغاز شد، جمعی از شهروندان  به بیان مشکلات و مطالبات خود در زمینه‌های مختلف با دکتر جوکار پرداختند.

پس از دیدار مردمی نیز در نشست بررسی مشکلات محله کوی سعدی دغدغه‌ها و مشکلات محله از سوی مردم مطرح و زمینه‌سازی برای حل مسائل با محوریت دستگاه‌های اجرایی و نهادهای مرتبط طبق مصوبات و راهکارهای پیشنهادی در دستور کار قرار گرفت.

دراین جلسه تجهیز و کف‌پوش طبقه پایین حسینیه برای بهره‌مندی جوانان و نوجوانان از فضای ورزشی،آسفالت معابر بعد از اجرای شبکه فاضلاب،لکه گیری آسفالت،ارائه جدول زمانبدی اجرای طرح شبکه فاضلاب مصوب شد.

شناسایی محدوده‌های نیازمند به چاه‌های جذبی برای جمع آوری آب‌های سطحی با محوریت نمایندگان محلات و اجرای آن توسط شهرداری ناحیه تاریخی، بررسی شرایط ارائه خدمات حمل و نقل عمومی با توجه ویژه به سالمندان و حل این مسئله نیز از دیگر مصوبات جلسه بود.

در ادامه جلسه بهبود روشنایی معابر محله،تعیین و تکلیف پارکینگ،طرد اتباع غیرمجاز وساماندهی املاک مسکونی واگذار شده به اتباع، نظم بخشی بیشتر به جمع آوری زباله‌های محله و فعال‌سازی نانوانی نیز در دستور کار قرار گرفت.

لازم به ذکر است اجرای مصوبات این جلسات بر عهده دستگاه‌های اجرایی مرتبط و پیگیری آن توسط نمایندگان محله با محوریت فرمانداری یزد انجام می‌شود.

در پایان این جلسه نماینده مردم یزد، اشکذر، زارچ و بخش ندوشن بر ضرورت پیگیری مستمر برای اجرای مصوبات تاکید کرد و در پاسخ به مطالبه مردم در موضوع آب آشامیدنی محله گفت:در فصل زمستان به وزیر نیرو هشدار دادم که تابستان آینده در یزد با بحران آب مواجه هستیم اما متاسفانه توجه ای به این موضوع نشد و در حال حاضر در این زمینه مشکلاتی برای مردم به وجود آمده است.

دکتر «محمدصالح جوکار» افزود:از وزارت نیرو گلایه مندیم چرا که باید وزارتخانه اعتبارلازم برای اجرای کامل پروژه رینگ شهری آب یزد را در در نظر می گرفت و هرچند بخشی ازکار انجام شده اما لازم است توجه بیشتری نسبت به تکمیل نهایی این پروژه در دولت بعد انجام شود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا