بررسی مشکلات محله اکبرآباد یزد توسط نماینده مردم یزد در مجلس

دکتر محمد صالح جوکار، نماینده مردم یزد، اشکذر و بخش ندوشن در مجلس شورای اسلامی دیدارها و ملاقات های مردمی را برای مقابله با نقشه های دشمنان موثر دانست و گفت: تا زمانیکه ما از نزدیک با مردم همراه نباشیم، قطعا نمی‌توانیم برای حل مشکلات و گرفتاری های آن ها، در مجلس قوانینی را مصوب و به طبع اجرا نمائیم چراکه بی شک تصویب قوانین باید در راستای نیازمندی مشکلاتها و مشکلات مردم باشد که در دیدارها و ملاقات‌های مردمی این مهم حاصل می شود.

جوکار گفت: عمده مشکلات مردم قالبا در حوزه مشکلات شهری، محلات و یا دستگاه قضا بوده است که ما تا هشتاد درصد از آنها را بررسی، پیگیری و متعاقبا حل کرده ایم.

نماینده مردم یزد، اشکذر و بخش ندوشن در مجلس شورای اسلامی افزود: ما باید پل ارتباطی بین مردم و حاکمیت و همینطور حاکمیت و مردم باشیم تا بتوانیم نحوه اجرای مصوباتمان در مجلس را پیگری و در صورت نیاز بررسی و قوانین مورد نیاز و لازم را در مجلس مصوب کنیم.

نماینده مردم یزد، اشکذر و بخش ندوشن افزود: سلسله ديدارهاي مردمي جهت بررسی و رسیدگی به مشکلات مردم و گره گشایی از امورات آنها، همچنان در جمعه ها به صورت ویژه و چهره به چهره ادامه خواهد داشت.

لازم به ذکر است که دیدار مردمی محمد صالح جوکار، جمعه هجدهم آذر ماه، در تکیه حضرت ابالفضل واقع در اکبرآباد یزد برگزار شد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا