رئیس‌جمهور آینده مانند رئیسی خستگی‌ناپذیر باشد/تداوم افزایش سرمایه اجتماعی در کشور

به گزراش روابط عمومی دفتر نماینده مردم شریف یزد،اشکذر، زارچ و بخش ندوشن به نقل از پایگاه خبری  یزدرسا؛ «محمدصالح جوکار» اظهار کرد: شهید آیت‌الله رئیسی به اهمیت توسعه در کشور واقف بود و در راستای هموار سازی مسیر توسعه کشور اهتمام ویژه داشت.

وی با اشاره به پیش‌رو بودن چهاردهمین انتخابات ریاست جمهوری تصریح کرد:با در نظر گرفتن ویژگی‌های داوطلب اصلح برای رئیس جمهوری کسی را انتخاب کنیم که شهید رئیسی را الگوی خوبی برای خود بداند.

نماینده مردم شریف یزد، اشکذر، زارچ  و بخش ندوشن در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه سیدالشهدای خدمت الگوی بارزی برای روشن‌سازی آینده کشور است؛ ضرورت دارد رئیس‌جمهور ‌ آینده و همچنین سایر مسئولان با تاسی از شهدای خدمت ادامه دهنده مسیر باشند.

وی حامی محرومان بودن را از ویژگی‌های برجسته شهید رئیسی عنوان کرد و افزود: شهید رئیسی در میان محرومان جامعه حاضر شده و درد دل آن‌ها را می‌شنید و برای حل مشکلات آن‌ها تلاش می‌کرد.

جوکار شهید رئیسی را رئیس‌جمهور ‌تراز انقلاب اسلامی عنوان کرد و گفت: سیدالشهدای خدمت در طول سه سال ریاست‌جمهوری بر اساس فرامین و تفکرات امام خمینی (ره) عمل کرد و اقدامات مفیدی را در راستای تحقق دولت اسلامی انجام داد.

وی تصریح کرد: شهید رئیسی با روحیه جهادی توانست بسیار از موانعی که بر سر راه پیشرفت قرار داشت را از میان بردارد.

نماینده مردم یزد، اشکذر زارچ و بخش ندوشن در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: خدمت‌گزاری مخلصانه و عشق خدمت به نظام جمهوری اسلامی و مردم باعث شد شهید آیت‌الله رئیسی در این راه خستگی‌ناپذیر باشد.

وی افزود: رئیس جمهور شهید برگ جدیدی از مدیریت را در کشور بنیان نهاد؛ رئیس‌جمهور آینده باید بر پایه این مکتب مدیریتی امور کشور را به جلو ببرد.

جوکار اظهار کرد: تلاش شهید رئیسی برای کاهش فاصله بین مردم و دولت ستودنی بود و با انتخاب صحیح رئیس‌جمهور آینده، می‌توان این افزایش سرمایه اجتماعی در کشور تداوم بخشید.

نماینده مردم یزد، اشکذر،زارچ و بخش ندوشن در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: رئیس‌جمهور آینده هم باید به دشمنان نظام و انقلاب ثابت کند که ایران کشوری شکست‌ناپذیر است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا