رئیس جهمور باید برای رای اعتماد مهمترین وزارتخانه در مجلس حاضر می شد / بی محلی به مجلس گران تمام شد

محمدصالح جوکار در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، با بیان اینکه انتظار می رفت رئیس جمهور برای رای اعتماد مهمترین وزارت اقتصادی و تولیدی کشور در مجلس حضور پیدا کند، گفت: اینکه روحانی به توصیه ستاد مقابله با کرونا در جلسه حضور پیدا نکرد جای تعجب دارد، رئیس جمهور متفاوت از دیگران نیست.

وی تاکید کرد: نمایندگان در روزهای متمادی در صحن علنی و کمیسیون ها فعالیت می کنند، نمی شود به بهانه کرونا کار مملکت را تعطیل کرد.

نماینده مردم یزد و صدوق در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: نمایندگان تمام پروتکل های مدنظر ستاد مبارزه با کرونا را رعایت می کنند، به هر حال انتظار می رفت رئیس جمهور به مجلس احترام متقابل داشته باشد، در شرایطی که نمایندگان خواهان تعامل با دولت هستند، بی محلی کردن به مجلس برای نمایندگان گران تمام شد.

جوکار اظهار داشت: نمایندگان بی محلی به جایگاه مجلس را نمی پذیرند، انتظار می رود این کار در آینده تکرار نشود و رئیس جمهور در همه برنامه های مجلس حاضر شود که در توافقات، تفاهمات و تعاملات بین مجلس و دولت اهمیت ویژه دارد و می تواند سر منشأ تحولات در کشور باشد.

رئیس کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها در مجلس گفت: باید موضوع گشایش اقتصای نیز با مجلس در میان گذاشته شود، نمایندگان مردم باید در جریان موضوع قرارگیرند و تضمین های لازم دریافت شود، لازم می دانیم طرح مذکور را به لحاظ کارایی داشتن بررسی کنیم تا مانند طرح های دیگر بی خاصیت نباشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا