صحبت های نماینده مردم در جمع سربازان آموزشی پادگان شهید صدوقی یزد

به گزارش روابط عمومی دفتر نماینده مردم شریف یزد، اشکذر و بخش ندوشن در مجلس، دکتر محمد صالح جوکار در جمع سربازان آموزشی پادگان شهید صدوقی یزد با اشاره به اینکه آمریکایی ها تنها به دنبال این هستند که جمهوری اسلامی زیر سلطه آنها باشد، گفت: آنها بارها و بارها درخواست داشته اند که با مسئولان جمهوری اسلامی مذاکره داشته باشند ولی در طرف مقابل از آنها حرکت هایی را مشاهده می کنیم که با شعارهای متناقض است.

رئیس کمیسیون امور داخلی کشور و شوراهای مجلس اضافه کرد: آمریکایی ها و همپیمانانش به شدت از عدم پیشرفت اموراتشان در نظام بین الملل عصبانی هستند. امروز آمریکایی ها در تمام کشورهای منطقه به بن بست سیاسی کامل رسیده اند و ذخایر راهبردی آنها به انتها رسیده و همین مسائل سبب بهم ریختگی و عصبانیت آمریکایی ها شده است.

وی با بیان اینکه آمریکا 21 هزار تریلیون دلار بدهی جهانی دارد، ادامه داد: چنین کشوری چگونه می خواهد ادعای رهبری در دنیا داشته باشد و با شعارهای دروغین خود، آزادی و آزادگی را برای مردم دنیا به ارمغان بیاورد؟

نماینده مردم شریف یزد، اشکذر و بخش ندوشن در مجلس با تاکید بر اینکه جبهه مقاومت امروز در دنیا روبه رشد و توسعه است، اذعان داشت: با نگاهی به سرنوشت آمریکایی در کشورهای منطقه می بینیم که اقتدار جبهه مقاومت چگونه باعث شده که آمریکایی ها منزوی شوند.

جوکار با اشاره به حوادث اخیر کشور، گفت: بهترین زمان برای دشمنان که بخواهند به جمهوری اسلامی ضربه وارد کنند و آرامش داخلی را بر هم بزنند، زمانی بود که خانم امینی فوت کردند و آنها با سازماندهی که از قبل تشکیل شده بود، اغتشاشات را راه اندازی کردند.

رئیس کمیسیون امور داخلی کشور و شوراهای مجلس با بیان اینکه آسیا کانون قدرت آینده دنیا خواهد بود، اظهار داشت: آمریکایی ها به خاطر اینکه جمهوری اسلامی یک قدرت سیاسی در منطقه است، دست بردار نیست.

وی با طرح این سوال که آمریکا در کجای دنیا توانسته آزادی را به ارمغان بیاورد؟، افزود: این کشور سبب کشته شدن زنان و کودکان در سراسر دنیا بود و هیچ گونه دلسوزی برای آنها نداشت که نمونه آن را می توان به کشور سوریه که مظهر جنایات آمریکا در جهان است، اشاره کرد زیرا به دنبال امنیت رژیم غاصب صهیونیستی هستند.

نماینده مردم شریف یزد، اشکذر و بخش ندوشن در مجلس ادامه داد: آمریکایی ها نه دوست ما هستند نه دوست هیچ کشور دیگری، چون دنبال منافع خود هستند و به همین دلیل اغتشاشات را در کشور ما به وجود آوردند تا آینده اروپا را تضمین کنند. در بحث جنگ اوکراین، انرژی به خطر افتاد و کشورهای اروپایی در اوج مشکلات به سر می برند و آنها با تحت فشار قراردادن ایران اسلامی می خواهند انرژی اروپا را تامین کنند.

جوکار پذیرفتن شرایط آمریکا در بحث برجام را از دیگر دلایل ایجاد اغتشاش توسط دشمن در کشور دانست و افزود: آنها به دنبال این بودند که بحث موشکی و نظامی جمهوری اسلامی را پای میز مذاکره بیاورند که ما آن را نپذیرفتیم.

رئیس کمیسیون امور داخلی کشور و شوراهای مجلس از دیگر اهداف دشمن در بحث ایجاد اغتشاشات را سرگرم کردن دولت سیزدهم به این موارد، جهت جلوگیری از اصلاحات اقتصادی کشور بیان کرد و اظهار داشت: در دولت یازدهم و دوازدهم در طول هشت سال کشور را معطل کردیم تا برجام به نتیجه برسد و این بلا بر سر اقتصاد کشور آمد. یقینا برای کشورهای اروپایی یک کشور ضعیف شده مهمتر از کشور غنی و روبه پیشرفت است، پس اهدافشان را در اغتشاش و ایجاد ناامنی دنبال می کنند تا به هدفشان دست یابند.

وی با بیان اینکه دولت سیزدهم تلاش های خود را جهت اصلاح اقتصادی کشور آغاز کرده است، اضافه کرد: در دولت گذشته متاسفانه هیچ تلاشی برای پیشرفت کشور در عرصه های مختلف صورت نپذیرفت ولی دولت کنونی تمام همت خود را در زمینه های مختلف برای رفع مشکلات به کار بسته است.

نماینده مردم شریف یزد، اشکذر و بخش ندوشن در مجلس با تاکید بر اینکه آمریکایی ها نمی توانند با نظام جمهوری مقابله کنند ،اظهار داشت: ساختار نظام جمهوری اسلامی پایدار بوده و به مانند بیش از چهل سال گذشته از پیروزی انقلاب، مسیر خود را طی خواهد کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا