صدور حکم ۴ساله برای شریعتی جای تعجب دارد

محمدصالح جوکار در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، با اشاره به ارتقا استاندار خوزستان و انتصاب او در سازمان استاندارد کل کشور، گفت: باید تخصص او در زمینه استاندارد مورد بررسی قرار گیرد، با این حال شریعتی در حوزه اجرا در استان خوزستان کارنامه خوبی نداشت و نارضایتی مردم از او مشخص است.

نماینده مردم یزد در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: اگر شریعتی با سابقه کاری که در خوزستان دارد در سازمان استاندارد شروع به کار کند یقینا مشکلاتی به وجود می آید.

وی تاکید کرد: استاندارد یکی از موضوعات پر اهمیت در کشور است و باید اعتبار ایران در مواد سوختی، انرژی، امنیت مواد غذایی و صنعتی افزایش پیدا کند که با برنامه ریزی امکان پذیر خواهد بود.

جوکار در ادامه گفت‌وگو با خبرگزاری خانه ملت، اظهار داشت: از سوی دیگر مدیر موفقی که عملکرد بسیار مثبتی دارد باید ارتقا پیدا کند، به خصوص فردی باید مدیریت سازمان استاندارد را بر عهده گیرد که اقدامات مدیریتی مناسبی در کارنامه خود داشته باشد.

رئیس کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: برای شریعتی حکم چهارساله صادر شده این در حالی است که دولت روحانی تا 6 ماه دیگر مستقر است و نباید احکامی صادر شود که اختیار دولت بعدی را سلب کند، حکم چهارساله برای شریعتی جای تعجب و سوال دارد./

پایان پیام

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا