دکتر جوکار در پیامی روز بزرگداشت خانواده و تکریم بازنشستگان را تبریک گفت

متن کامل پیام به شرح زیر است:
در نگرش متعالی قرآن کریم، جایگاه معنوی خانواده به عنوان کانون تربیت و رحمت در پرورش سرمایه‌های انسانی، از اهمیت بسزایی برخوردار است و در این میان آنچه که بیش از همه به آن سفارش مؤکد شده، جایگاه نهاد خانواده، نقش تربیت در بنیان خانواده و تکریم و حفظ حرمت سالمندان و خردمندان به عنوان بزرگان خانواده و اجتماع بوده است.

بازنشستگان مجموعه ای از تجارب، اندیشه والا و سابقه ای درخشان از خدمت به مردم هستند و وظیفه و هنر ماست که بتوانیم از این سرمایه‌های بی‌بدیل و ذخایر ارزشمند به نحو مطلوب و شایسته بهره ببریم.

نقش خانواده بعنوان اثرگذارترین نهاد تربیتی در پرورش و تربیت سرمایه های انسانی از چنان اهمیتی برخوردار می باشد که سلامت هرجامعه ای مرهون وجود خانواده های سالم و باتقواست.

پایبندی به خانواده و همچنین ارتقاء جایگاه و تحکیم بنیان خانواده ، از جمله مسائلی است که باید به آن پرداخته شود . لذا با انجام فرامین دینی اسلام در مورد خانواده و در نظر گرفتن آنها می توان تا حد زیادی زمینه سلامت خانواده را فراهم سازیم.

روز خانواده و تکریم بازنشستگان یادآور تلاش و تکاپوی ارزنده و ارزشمند قشرى صاحب تجربه است که در نهایت اخلاص و صداقت و عاری از منت 30 سال از بهترین سال‌های عمر خود را در سنگر خدمت رسانى به هموطنان صرف کردده و از جان مایه گذاشتند.

فرصت را غنیمت شمرده ، روز خانواده و تکریم بازنشستگان را تبریک عرض نموده و از خداوند متعال عزت ، سربلندی ، سعادت و روزگاری پرنشاط برای این عزیزان مسألت می نمایم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا