لزوم توجه به رفع مشکلات شهرداری ها و دهیاری ها در بودجه 1400

شهردار یزد با حضور در دفتر نماینده مردم یزد، اشکذر و بخش ندوشن در مجلس شورای اسلامی، روز مجلس را به دکتر جوکار تبریک گفت.
محمد صالح جوکار در این دیدار با بیان اینکه تلاش در راستای رفع مشکلات مردم باید اولویت اصلی مسئولان باشد عنوان کرد: باید تلاش کنیم پروژه هایی که می تواند مشکلات مردم در سطح شهر را برطرف کند تسریع نماییم.
وی به بحث‌های مطرح شده در حوزه فعالیت و مشکلات شهرداری‌ها اشاره کرد و گفت: مباحثی که در این رابطه وجود دارد، دسته‌بندی و برای بررسی ویژه در دستور کار پیگیری قرار خواهد گرفت.
جوکار ضمن آمادگی برای تعامل بیشتر در خصوص رفع مشکلات شهر جهانی یزد، تصریح کرد: به عنوان نماینده مردم تلاش می‌کنم تا در چارچوب وظایف خودم و با همکاری نمایندگان در مجلس، قوانین مربوط به شوراها و شهرداری‌ها را به روز کرده و نواقص آنها را برطرف کنیم.
وی با اشاره به مشکلات مطرح شده از سوی شهردار یزد، بر ضرورت توجه به رفع موانع و مشکلات پیش روی شهرداری‌ها و دهیاری‌ها در قانون بودجه 1400 تاکید کرد.
جمال الدین عزیزی شهردار یزد هم در این دیدار با انتقاد از نبود مدیریت واحد شهری در شهرها، گفت: مدیریت واحد شهری در اکثر کشورهای جهان وجود دارد ولی در ایران اجرا نشده است و باید این قانون در مجلس اصلاح شده و جهت اجرایی شدن پیگیری شود.
عزیزی همچنین با تاکید ضرورت اختصاص ردیف بودجه برای حفاظت و نگهداری از شهر میراث جهانی یزد و تصویب آن در مجلس شورای اسلامی، در خصوص درآمد پایدار شهرداری ها، حمل و نقل عمومی، انتشار اوراق مشارکت و مسایل مهم شهری مواردی را عنوان کرد.
انتهای پیام/

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا