مرتفع شدن مشکلات استان با تعامل بین نمایندگان رقم خواهد خورد

به گزارش روابط عمومی دفتر نماینده مردم شریف یزد، اشکذر و بخش ندوشن در مجلس شورای اسلامی، دکتر محمد صالح جوکار رئیس کمیسیون امور داخلی کشور و شوراهای مجلس در جلسه مشترک شورای قضایی با مجمع نمایندگان استان با اشاره به اینکه تعامل بین نمایندگان در استان می‌تواند راهگشای بسیاری از مشکلات باشد، گفت: زمانی که نمایندگان نگاه بخشی و شهرستانی نداشته باشند می‌توان امید داشت تا مشکلات استان مرتفع شود.

نماینده مردم شریف یزد، اشکذر و بخش ندوشن در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه جریانات اخیر کشور در یک روز شکل نگرفته و دشمن سال‌ها برای پیاده سازی توطئه‌های شوم خود در جمهوری اسلامی برنامه‌ریزی کرده است، اظهار داشت: دشمن در طول بیش از چهل سال گذشته هر چه توانسته برای ضربه به نظام جمهوری اسلامی به کار بسته ولی به علت هوشیاری ملت شریف ایران راه به جایی نبرده و الان به‌وسیله نفوذ و برخی از افراد خائن دست به اجرای چنین سناریویی در کشور زد که بازهم مردم فهیم ما با هوشیاری این توطئه‌ها را نقش بر آب کردند.

وی اضافه کرد: مسئولان کشور باید در خصوص مباحثی که رخ می‌دهد به شکل دقیق شفاف‌سازی کنند تا اعتماد عمومی جلب شود نه اینکه در برخی مباحث دوگانگی صورت پذیرد و مردم دچار شک و تردید شوند.

جوکار خاطرنشان کرد: به‌طور حتم اگر مردم، سعی و تلاش واقعی مسئولان در جهت خدمتگزاری بدون منت را مشاهده کنند، هیچ‌گاه نسبت مسئولین و دولت بی‌اعتماد نخواهند شد.

وی اظهار داشت: طبق فرمایش رهبر معظم انقلاب باید انقلابی عمل کنیم و بدون شک روحیه انقلابی تنها راه‌حل مشکلات کشور است، هرچند در زیرساخت و امکانات هم امر مهمی به شمار می‌رود ولی داشتن روحیه انقلابی است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا