مسئولان به قول‌هایی که به مردم می‌دهند عمل کنند

محمدصالح جوکار در دیدار مردمی محله خیرآباد یزد که در قلعه تاریخی خیرآباد برگزار شد اظهار کرد: در ارتباط با برخی از قول و قرارهایی که به مردم داده می‌شود با توجه به سابقه‌ای که از مصوبات سال‌های قبل وجود دارد،‌ نگرانی‌های عمده وجود دارد.
وی با بیان اینکه متاسفانه هفت سال قبل در همین محل مصوباتی صورت گرفته و به مردم محله قول‌هایی داده شده ولی به آنها عمل نشده گفت: از مسئولان مرتبط با هر یک از بندهای مصوبات درخواست داریم که واقعا رویه آنها به این صورت نباشد و شورای شهر و شهرداری حتما قول‌ها و مصوباتی که انجام می‌دهند را عملی کنند.
نماینده مردم یزد،‌ اشکذر و بخش ندوشن در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: بخشی از مصوبات گذرانده شده مربوط به مسائل داخل استان است که با کمی پیگیری برطرف می‌شود و در صورتی که نیاز به پیگیری ملی هم هست من شخصا پیگیر مسائل می‌شوم تا قولی که به مردم داده شده عملیاتی شود.
جوکار با بیان اینکه اجرای این مصوبات نیاز به پیگیری و برنامه‌ریزی دقیق دارد گفت: مردم حق بسیار بزرگی بردوش مسئولان دارند و به ویژه زمانی که قولی به آنها داده می‌شود،‌ باید این قول عملیاتی و اجرایی شود.
رئیس کمیسیون امور داخلی کشور و شوراهای مجلس شورای اسلامی به سالروز تاسیس شوراهای اسلامی شهر و روستا اشاره کرد و افزود: امیدواریم که شوراها در این دوره برای کشور منشا خیرات و برکات فراوانی باشند و بتوانند مشکلات مردم را برطرف کنند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا