نشست بررسی مشکلات شهر شاهدیه با حضور دکتر جوکار و همراهی جمعی از مسئولان استان

جمعه 28 اردیبهشت ماه، نشست بررسی مشکلات شهر شاهدیه با حضور دکتر محمدصالح جوکار و همراهی جمعی از مسئولان استان، در مهدیه اعظم شاهدیه برگزار شد.

وجود پساب و مشکلات پیرامون آن، حضور اتباع و امنیت شهر، اصلاح روشنایی بلوار 22 بهمن، بلوار صاحب الزمان(عج) و بلوار امام علی(ع)، ساختمان جدید کلانتری شاهدیه و… از جمله مشکلات مطرح شده از سوی معتمدین و مردم شهر شاهدیه بود.

دکتر جوکار در این نشست با اشاره به اینکه آب، برق و گاز برابر با الگوی مصرف، برای مدارس، کتابخانه ها و مساجد رایگان است، گفت: اینکه رایگان است، دلیلی بر استفاده بیش از الگوی مصرف نیست؛ اگر چنین اتفاقی رخ دهد، قبض صادر شده و باید پرداخت کنند.

رئیس کمیسیون امور داخلی کشور و شوراهای مجلس در ادامه خطاب به مسئولان نهادهای دولتی استان یزد، اظهار داشت: حق الناس و بیت المال مشخص است؛ اگر دستگاه دولتی، یک متر و حتی کمتر از زمین مردم را تصرف کند، روزی باید پاسخگوی آن باشد.

وی با تأکید بر اینکه نباید حق مردم ضایع شود، افزود: اینکه زمینی به ناحق از مردم گرفته و به نام دولت زده شده، اصلا جای خوشحالی ندارد.

نماینده مردم عنوان کرد: زمانی که دادگاه به نفع مردم رأی صادر کرد، دستگاه دولتی نباید مقاومت کند چون حق مردم است.

گفتنی است؛ نظارت دقیق اداره کل محیط زیست بر چگونگی مصرف پساب شهرک صنعتی، پرداخت عوارض مربوط به اتباع توسط اداره کل امور اتباع و مهاجرین خارجی استان یزد به شهرداری شاهدیه، تحویل چراغ روشنایی بلوار 22 بهمن و بلوار صاحب الزمان(عج) تا پایان خرداد ماه به شهرداری شاهدیه، تحویل کابل و چراغ روشنایی بلوار امام علی(ع) تا اواسط تیرماه به شهرداری، تعیین حریم قانونی برای شهر شاهدیه در طرح تفضیلی توسط اداره کل راه و شهرسازی استان یزد، ممنوعیت توسعه صنایع آلاینده در محدوده شهر شاهدیه و… از جمله مصوبات این نشست بود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا