نماینده یزد خواستار رسیدگی به وضعیت عمرانی روستاها شد

به گزارش خبرگزاری ایرنا، دکتر محمد صالح جوکار در نشستی با شهردار یزد و جمعی از مسئولان منطقه دهنو، گفت: برای اجرای طرح‌های مختلف عمرانی بر حسب نیاز مردم در روستاها همکاری بین‌بخشی نیاز مبرم است.

وی با بیان اینکه به برکت انقلاب اسلامی تاکنون در مناطق روستایی یزد کارهای قابل توجهی صورت گرفته به اهمیت تداوم آنها و پیگیری توسط مسئولان تاکید کرد.

نماینده مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: مردم مناطق روستایی حق بزرگی بر گردن نظام و انقلاب اسلامی دارند و همواره برای تعالی کشور در صحنه حضور داشته‌اند.

جوکار اظهار کرد: خدمت به مردم مناطق مختلف و رسیدگی به نیازها و تحقق مطالبات بر حق آنها باید توسط مسئولان اداری و اجرایی پیگیری شود.

همچنین شهردار یزد به اهمیت همکاری بخش‌های مختلف برای کمک به مردم اشاره کرد و گفت: در این خصوص هر اقدامی باشد پیگیری و همراهی دستگاه‌های مختلف لازم است.

ابوالقاسم محی‌الدینی از نظر مساعد و دلسوزانه نماینده مردم یزد و اشکذر در جلب همکاری بین‌بخشی و پیگیری طرح‌های فرهنگی و عمرانی قدردانی کرد و تداوم آن را خواستار شد.

در این نشست مقرر شد با همکاری بخش‌های مختلف اداری نسبت به اجرای برخی طرح‌ها و پیگیری مطالبات مناطق روستایی اقدام مناسب به عمل آید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا