نیروهای جوان انقلابی ساختار قدرتمندی به ارتش کشور داده‌اند

محمد صالح جوکار در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، ضمن تبریک روز ارتش به دلاورمردان دریادل این نیروی نظامی کشورمان، گفت: توطئه های سنگینی برای انحلال ارتش بعد از پیروزی انقلاب اسلامی صورت گرفت اما امام(ره) توانست با هوشمندی جلوی این اقدام ضد انقلابی را بگیرد تا جایی که امروز ارتش ظهور و بروز خوبی طی سال های بعد از انقلاب داشته است.

نماینده مردم یزد و اشکذر در مجلس شورای اسلامی در ادامه با بیان اینکه نیروهای جوان انقلابی ساختار قدرتمندی به نیروهای مسلح کشور به خصوص ارتش داده اند، عنوان کرد: ارتش به لحاظ سخت افزاری، نرم افزاری و منابع انسانی بسیار مقتدر و مقاوم است که همین امر پشتوانه ای برای امنیت ملی کشور به عنوان یک قدرت بازدارنده به شمار می رود.

وی همچنین با اشاره به نقش زیرساختی ارتش در حوزه منطقه و بین المللی، اظهار داشت: تجهیزات و منابع انسانی ارتش می تواند قدرت بی نظیری به جمهوری اسلامی در آسیا و حتی فراتر از آن بدهد تا جایی که امروز ارتش ولایی ایران در سطح بین الملل مطرح بوده و در مسیر اقتدار نظام و مردم حرکت می کند.

جوکار در ادامه یادآور شد: امروز شاهدیم ارتش در حوزه پژوهشی و تحقیقاتی توانسته دستاوردهای مهمی داشته باشد که مهم ترین آنها در حوزه طراحی و ساخت هواپیما، تانک و انواع سلاح ها است همچنین تجهیزات ارتش در حوزه پدافند هوایی و رادارها بسیار پیشرفت کرده است.

رئیس کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها در مجلس شورای اسلامی در پایان به فعالیت های اجتماعی و خدماتی ارتش در کنار فعالیت های دفاعی و نظامی اشاره و خاطرنشان کرد: امروز ارتش در نقاط مختلف کشور اقدام به ارائه خدمات درمانی می کند که به خصوص در شرایط شیوع کرونا بسیار کمک کننده است ضمن اینکه وظیفه ذاتی نیروهای مسلح این است که در مواقع صلح بتوانند از امکانات و ظرفیت های خود برای حل بحران های مختلف استفاده کنند./

پایان پیام

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا