وزارت کشور امنیت لوله‌های انتقال آب به یزد را تامین کند

به گزارش خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، محمدصالح جوکار در نشست علنی امروز (چهارشنبه، اول بهمن ماه) مجلس شورای اسلامی، در تذکر شفاهی خود گفت: روز 30 دی ماه متاسفانه طی یک حرکت ناشایست برق آب انتقالی به استان یزد را در شرق اصفهان قطع کردند و گناه دیگری را مرتکب شدند. مردم یزد چه گناهی کرده اند که با چنین صحنه هایی مواجه می شوند.

نماینده مردم یزد، اشکذر،بخش ندوشن و دهستان سورک در مجلس شورای اسلامی، قطع آب مردم یزد را موضوعی اساسی دانست و افزود: چرا مدیران و استاندار این وضعیت را مدیریت نمی کنند؟ بارها اعلام کردم که اگر نمی توانند مدیریت کنند اجازه دهند دیگران مدیریت کنند.

وی خطاب به رئیس جمهور تصریح کرد: چرا بدهکاری دولت به کشاورزان پرداخت نمی شود و این افراد مرتکب چنین اعمال می شوند و آب مردم یزد را قطع می کنند؟ یعنی هیچ راهکار دیگری جز قطع آب مردم یزد در دسترس نیست؟ آب جزو انفال بوده و متعلق به همه ملت ایران است.

جوکار افزود: ما در استان یزد هم مزایا و مزیت هایی برای استان همجوار خود داریم، آیا درست است که این مزیت ها را قطع کنیم؟ ما دست به چنین کاری نمی زنیم، لذا آنها هم باید به این موضوع توجه داشته باشند، تامین امنیت خط لوله آب برعهده وزیر کشور است، از طرفی شورای امنیت کشور نیز باید به این موضوع توجه کند و عواملی که در اصفهان دارد را برای حفظ امنیت خط لوله انتقال آب بسیج کند. اینکه مردم یزد صبح بلند شوند و ببینند آب ندارند درست نبوده و شایسته مردم مسلمان، انقلاب و نظام اسلامی نیست، لذا خواهشمندم استان های همجوار نیز به این موضوع توجه کنند./

پایان پیام

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا