آب روستاهای ندوشن تا اول تیرماه وصل می‌شود

دکتر محمد صالح جوکار نماینده مردم یزد و اشکذر و بخش ندوشن در مجلس شورای اسلامی در جمع اعضای شورای روستای نیوک از توابع بخش ندوشن با اشاره به سالگرد ارتحال حضرت امام خمینی (ره)، گفت: همه نسبت به امام راحل دٍین داریم و باید آرمان‌های ایشان تحقق یابد. آرمان‌های بنیانگذار فقید انقلاب اسلامی این بود که مردم ما بهترین مردم هستند و باید بهترین خدمات به آن‌ها ارائه شود.

وی اظهار داشت: امام خمینی (ره) عمر خود را برای مردم و تشکیل ساختار برای خدمت‌رسانی به آنها گذاشتند و امروز هم اقتدار لازم و کافی را در سطح منطقه و بین‌الملل به برکت یادگار امام راحل داریم.

جوکار در ادامه با بیان اینکه هدف اصلی از تشکیل جلسه امروز پیگیری مصوبات جلسه گذشته بوده است، گفت: ان‌شاءالله در دولت سیزدهیم که خدمتگزار است بتوانیم قدمی را برای مردم در راستای خدمت بیشتر و بهتر برداریم.

نماینده مردم یزد و اشکذر و بخش ندوش در مجلس با اشاره به مصوبات دی‌ماه سال گذشته در روستای نیوک، اظهار داشت: بهره‌برداری از کنارگذر نیوک یکی از مصوبات جلسه گذشته بوده که تا سه ماه آینده تمام امور مربوط به آن انجام و پس از آسفالت، آماده بهره‌برداری خواهد بود.

جوکار رفع مشکل آب روستای نیوک را از دیگر مصوبات و یکی از اصلی‌ترین مشکلات مردم این منطقه اعلام کرد و افزود: طی توافقی که با شرکت شهرک‌های صنعتی استان و شرکت آبفا صورت گرفته این مسئله تا یک ماه آینده برطرف خواهد شد.

نماینده مردم یزد و اشکذر و بخش ندوش در مجلس با بیان اینکه مرمت و لایروبی سیل بند روستای نیوک نیز تا یک ماه آینده انجام خواهد شد، اظهار داشت: نصب دوربین‌های پلاک خوان برای ثبت تخلفات رانندگی از دیگر مصوبات بوده که در حال بررسی آن هستیم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا