آزادی بیان بهانه‌ای برای حمایت از توهین‌کنندگان به پیامبر(ص) است

محمدصالح جوکار روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار سیاسی ایرنا با اشاره به اهانت نشریه فرانسوی به ساحت مقدس پیامبر اکرم(ص) اظهارداشت: دشمنان اسلام از آنجایی از پاسخگویی در برابر برهان قاطع دین اسلام عاجزند راهی جز اهانت به آن نمی‌بینند.

رییس کمیسیون شوراها و امور داخلی مجلس شورای اسلامی گفت: به نظر می‌رسد این جریانات از چنین اقداماتی هدف دیگری را هم دنبال می‌کنند که همانا منحرف کردن توجه مسلمانان از طرح‌ها و برنامه‌های آمریکا و رژیم صهیونیستی در منطقه است.

جوکار یادآور شد: آنچه باعث رسوایی بیشتر این مدعیان تمدن است حمایت سیاستمداران فرانسوی از این اقدام گستاخانه به بهانه آزادی بیان بود آنهم در کشوری که در آن ادعای هولوکاست ممنوع و مستوجب مجازات است.

وی تاکید کرد: بهانه آزادی بیان برای محکوم نکردن این جرم بزرگ، به‌منظور انداختن چتر حمایتی بر سر دشمنان دین اسلام است و این ادعاها طنز تلخی است که خالی از هرگونه استدلالی بوده و توسط دشمنان اسلام بیان می‌شود.

جوکار تصریح کرد: ملت‌های مسلمان به‌ویژه کشورهای غرب آسیا باید با هوشیاری با کسانی که هدفشان دشمنی و مقابله با اسلام است مبارزه کنند.  قطعا مسلمانان جهان اجازه نخواهند داد که مقدسات آنها مورد اهانت و دشمنی‌های کوردلان قرار بگیرد.

نماینده مردم یزد در مجلس شورای اسلامی گفت: اهداف شوم ‌پشت پرده اینگونه اقدامات بسیار مهمتر است به ویژه در مقطعی که آمریکایی‌ها با تلاش لابی صهیونیستی بنا دارند برخلاف خواست ملت‌های مسلمان، روابط رژیم صهیونیستی و برخی کشورهای عربی را عادی کنند.

وی ادامه داد: قطعا نقشه‌ آمریکا و رژیم صهیونیستی در منطقه خنثی خواهد شد و روسیاهی آن برای کسانی که امروز به جامعه مسلمانان اهانت می‌کنند و خشم آنها علیه خودشان را برمی‌انگیزند، می‌ماند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا