اتحاد و ایستادگی بر آرمان‌ها مهمترین پیام حضور مردم در راهپیمایی ۲۲بهمن است

محمدصالح جوکار با اشاره به برپایی راهپیمایی با شکوه 22 بهمن اظهار داشت: امروز چهل و سومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی است که حاصل ایثار و تلاش یک ملت با رهبری حضرت امام خمینی(ره) است.

وی افزود: در حقیقت این ملت در طول ادوار گذشته با حضور خود در مراسم‌ها یوم‌الله‌ها اثبات و اعلام حضور کرده و تجدید بیعت با امام زمانشان و شهدایشان داشته و تاکید کردند که راه شهدا ادامه دارد.

جوکار با بیان اینکه این ملت با وجود تمام سختی‌هایی که تحمل کرده‌اند باز ایستاده‌اند گفت: این ایستادگی چند پیام دارد که یکی از آنها پیام به غرب است.

نماینده مردم یزد، اشکذر و بخش ندوشن در مجلس شورای اسلامی افزود: ملت ایران در پیام خود به غرب تاکید کرده که هیچ زمانی قرار نیست از حمایت و پشتیبانی خود از انقلاب دست بکشند و اگر کوچکترین تهدیدی علیه این کشور صورت پذیرد مردم قطعا سخت‌ترین پاسخ را به دشمنان می‌دهد.

وی خاطرنشان کرد: پیام جدی مردم ایران به آمریکا این است که آمریکای جنایتکار باید این منطقه را رها کرده و هرچه سریع‌تر از آن خارج شود و اگر این کار را نکند هر روز برای آنها سخت‌تر از گذشته می‌شود.

رئیس کمیسیون امور داخلی کشور و شوراهای مجلس شورای اسلامی اتحاد مردم را دومین نکته‌ای دانست که مردم در این حضور خود به همه نشان دادند افزود: پیام بعدی مردم به مسئولین کشور است که ان‌شاالله بتوانند خدمتگزار خوبی برای این مردم فداکار باشند.

جوکار گفت: در حوزه اقتصادی مشکلاتی برای مردم به وجود آمده و مسئولین باید این سدها و مشکلاتی که برای عموم مردم به وجود آمده را رفع کنند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا