اجرای طرح رینگ شهری یزد و تامین آب پایدار در اولویت نماینده مردم

به گزارش روابط عمومی دفتر نماینده، صبح روز پنج شنبه 29 تیرماه جلسه ای در دفتر دکتر جوکار نماینده مردم جهت تامین منابع مالی اجرای طرح رینگ شهری یزد و تکمیل آن برگزار شد.

در این جلسه مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب و معاون مالی بانک ملی حضور داشتند.

دکتر جوکار در این جلسه با اشاره به اینکه جلسات متعددی از دولت قبل تاکنون جهت اختصاص 200 میلیارد تومان تسهیلات برای اجرای طرح رینگ شهری یزد در تهران برگزار شد ولی متاسفانه این موضوع به سرانجام نرسیده است، گفت: اگر در آن زمان این مبلغ اختصاص داده شده بود، این طرح پیشرفت بسیار بیشتری نسبت به الان داشت.

رئیس کمیسیون امور داخلی کشور و شوراهای مجلس افزود: بحث آب، منافع عمومی است و به شخص یا گروه خاصی مرتبط نیست و هدف ما نیز رفع مشکل آب مردم استان یزد با توجه به تنش آبی استان است.

وی تاکید کرد: اجرای طرح رینگ شهری یزد باعث تامین آب پایدار، توازن کمی و کیفی آب در تمام مناطق شهر و افزایش ظرفیت مخازن ذخیره آب برای مواقع بحرانی خواهد شد.

جوکار در پایان خاطرنشان کرد: در حال حاضر مردم استان یزد به واسطه گرمای شدید و کمبود منابع آبی، با مشکل زیادی مواجه شده اند که امیدواریم با تسریع در اختصاص تسهیلات مورد نیاز، در آینده نزدیک شاهد تکمیل این طرح باشیم.

لازم به ذکر است؛ در جلسه ماه گذشته نماینده با مدیرعامل بانک ملی مقرر شد موانع پرداخت تسهیلات از سر راه برداشته شود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا