ارتش جمهوری اسلامی به سمت خودکفایی گام های خوبی برداشته است

دکتر محمدصالح جوکار در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، با تبریک گرامیداشت روز ارتش جمهوری اسلامی گفت:  ارتش در دفاع مقدس و در شرایط امروز در مقابل تهدیدات، نقش مهم و ارزنده ای داشت، در اوایل انقلاب بسیاری از جمله منافقین به دنبال آن بودند که ارتش را منحل کنند، حضرت امام(ره) تاکید کردند که ارتش باید به قدرت و قوت خود باقی بماند از آن زمان ارتش نقش مهمی در حوزه امنیت مرزها و امنیت کشور ایفا کرد.

نماینده مردم شریف یزد، اشکذر و بخش ندوشن در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: ارتش با وجود نیروهای مومن و معتقد و در سایه ابتکار و خلاقیت های خود نسبت به تولید و خلق بسیاری ازدستاوردها و تجهیزات نظامی اقدام کرده و این تولیدات نشان دهند این است که ارتش ما به سمت خودکفایی گام های خوبی برداشته است. امروز ارتش در صنایع دفاعی، در آماده سازی و نگهداری تجهیزات خوب عمل کرده و براساس فناوری روز در زمینه تجهیزاتی دفاعی تولیداتی داشته است.

رئیس کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها در مجلس گفت: ارتش جمهوری اسلامی با تکیه بر توانمندی های خود بیش از هر زمان به صورت مستقل اداره می شود و تحت فرماندهی فرمانده کل قوا به مردم در عرصه های مختلف از جمله در عرصه های دفاعی و امنیتی خدمت می کند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا