امکان برگزاری انتخابات ۱۴۰۰ در یک روز وجود دارد

محمد صالح جوکار در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، در پاسخ به پرسشی مبنی بر اینکه این احتمال وجود دارد که انتخابات ریاست جمهوری 1400 در 2 روز متوالی برگزار شود، اظهار کرد: اگر شرایط کرونایی تا زمان برگزاری انتخابات در کشور حاکم باشد دولت می‌تواند لایحه‌ای را در این خصوص به مجلس ارائه دهد تا انتخابات به صورت 2 روز متوالی برگزار شود.

نماینده مردم یزد، اشکذر،بخش ندوشن و دهستان سورک افزود: البته اگر دولت لایحه‌ای را به مجلس شورای اسلامی ارائه دهد ما نیز بررسی‌های لازم را در جهت تصویب آن انجام خواهد داد.

رئیس کمیسیون امور داخلی کشور و شوراهای مجلس شورای اسلامی به برگزار شدن انتخابات در دو روز متوالی اشاره و اظهار کرد: باید تمام ساز و کارها برای برگزاری انتخابات در شرایط کرونا همچون افزایش صندوق‌های اخذ رای اندیشیده شود.

این نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: اگر همه ساز و کارها را در نظر گرفتیم ولی به جواب قانع کننده ای در این راستا دست نیافتیم، می‌شود به سراغ افزایش زمان برگزاری انتخابات رفت، اما با توجه به وجود امکانات و زیرساخت‌های موجود می‌توانیم انتخابات را در یک روز برگزار کنیم./

پایان پیام/

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا