امیدواریم در آینده نزدیک شاهد اثرگذاری بیشتر اقدامات دولت باشیم

محمد صالح جوکار رئیس کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی تهران پرس، با اشاره به تفاوت اسفندماه امسال با اسفندماه سال گذشته عنوان کرد: وقتی دولت‌ها از نظر نوع تفکر و عملکرد تفاوت داشته باشند، ثمره آن نیز متفاوت خواهد بود.

جوکار اظهار داشت: سال گذشته در چنین ایامی با توجه به مشکلات موجود آن زمان، مردم در یک شرایط ناامیدی درخصوص آینده کشور به سر می‌بردند اما در حال حاضر یک آرامشی در کشور برقرار است و نسبت به آینده امیدی ایجاد شده که بسیار حائز اهمیت است و می‌توانیم بگوییم دقیقا آنچه که مردم ما انتظار آن را داشتند، در سایه دولت کنونی اتفاق خواهد افتاد.

وی به وضعیت نابسامان واکسیناسیون در دولت گذشته اشاره کرد و گفت: دولت سابق می‌توانست موضوع واکسیناسیون را پیگیری کند اما متاسفانه این کار صورت نگرفت و در نتیجه مدیریت خسته دولتمردان سابق، آمار سه رقمی فوتی ها را تجربه کردیم، که با پیگیری امر واکسیناسیون در دولت آقای رئیسی، این آمار تا اسفندماه امسال بسیار کاهش پیدا کرده است.

این نماینده مجلس در ادامه تاکید کرد: امیدواریم این مسیر پیگیری در حوزه معیشت نیز ایجاد شود و شاهد ثبات در حوزه اقتصاد و معیشت مردم باشیم.

رئیس کمیسیون امور شوراهای مجلس در بخش دیگری از سخنان خود به مذاکرات هسته‌ای گریزی زد و گفت: امروز در مراحل پایانی مذاکرات قرار داریم که این هم موضوعی نوید بخش است‌ که‌ می‌تواند به نوعی در اقتصاد تأثیرگذار باشد و مردم ما از مزایای این توافقات بهره‌مند شوند. البته در دولت گذشته که این توافقات انجام می‌شد، یک دلهره و نگرانی نسبت به پایان مذاکرات وجود داشت که آیا به نفع ملت تمام می‌شود یا خیر. اما امروز این اطمینان وجود دارد که منافع ملی در این توافقات تضمین شده است.

جوکار در پایان خاطر نشان کرد: دولت در لایحه بودجه ۱۴۰۱ به موضوع اقتصاد، معیشت مردم و فراگیر شدن عدالت توجه ویژه‌ای داشته است که امیدواریم دولت در مقام اجرا بتواند گام‌های اثرگذاری را در ارتباط با ثبات اقتصادی در کشور بردارد و در آینده نزدیک شاهد اثرگذاری اقدامات دولت باشیم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا