بازار مد و لباس کشور به حال خود رها شده!/ لزوم اختصاص بودجه حمایتی برای تشکل های فرهنگی

به گزارش روابط عمومی دفتر نماینده مردم، رئیس کمیسیون امور داخلی کشور و شوراهای مجلس با بیان اینکه حکمرانی با مشکلاتی مواجه است، اظهار داشت: سیاست های کلی نظام که از سوی رهبر معظم انقلاب اسلامی ابلاغ می شود و سپس توسط مجلس تبدیل به برنامه می شود ، چه کسی باید این برنامه را اجرایی کند؟ تا زمانی که در دولت ها ساختار اجرایی سنتی با مدیریت روزمرگی وجود داشته باشد، تحولی ایجاد نخواهد شد.

وی در ادامه با اشاره لزوم بهره گیری از ظرفیت حوزه گردشگری در جهت ارتقاء فرهنگ جامعه، افزود: متاسفأنه از بحث گردشگری، میراث فرهنگی و صنایع دستی در راستای ارتقاء فرهنگ کشور و انتقال این فرهنگ استفاده نکردیم.

جوکار ضمن انتقاد از عدم نظارت بر بازار مد و لباس کشور، عنوان کرد: در حال حاضر پوشاک بسیار نامناسبی عرضه می شود که بسیاری از آنها داخلی بوده و وارداتی هم نیست.

رئیس کمیسیون امور داخلی کشور و شوراهای مجلس به عدم حمایت از تشکل های فرهنگی در سطح کشور اشاره کرد و گفت: این تشکل ها طرح های بسیار خوبی دارند، ولی به علت عدم حمایت از سوی سازمانهای ذیربط، اجرایی نمی شود؛ به همین جهت لازم است جهت حمایت از تشکل های فرهنگی، بودجه ای برای آنها دربودجه سنواتی اختصاص یابد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا