باید از واکسن کرونای ایرانی حمایت کرد| تولید واکسن اقدام ارزشمندی بود

به گزارش بازار محمد صالح جوکار در گفتگو با واکسن آنلاین با اشاره به تولید واکسن کرونای تولید داخل گفت: ابتدا باید از مسئولین ستاد اجرایی فرمان امام به دلیل پرداختن به تهیه واکسن کرونای ایرانی تشکر کرد .

وی با طرح این سوال که امروز چرا بیگانگان دانشمندان هسته‌ای ما را ترور می‌کنند، تاکید کرد: قطعاً این مسئله به این دلیل است که ایران به پیشرفت و فناوری های جدید دست پیدا نکند فلذا دشمنان به شدت به این موضوعات حساس هستند.

این نماینده مجلس ادامه داد: جمهوری اسلامی ایران امروز علیرغم همه تحریم و به واسطه دانشمندان خود به واکسن کرونا ایرانی دست پیدا کرده و موجب ناراحتی دشمنان شده لذا دشمنان وقتی می‌خواهند این ناراحتی را ابراز کنند، عنوان می‌کنند که دستاورد واکسن‌کرونای ایرانی دستاورد مهمی نیست.

وی تاکید کرد: برخی تلاش می‌کنند مردم را از دستاورد تولید واکسن کرونای ایرانی باز بدارند ولی به یقین باید بدانند که این حربه ها، حربه‌های کهنه ای شده است.

این نماینده مجلس اظهار داشت: بنابراین باید از تولید واکسن کرونایی ایرانی به طور جد حمایت کرد چرا که این اقدام از سوی مسئولان داخلی بسیار ارزشمند بوده است.

/پایان پیام

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا