برگزاری رزمایش محمد رسول الله (ص) بیانگر قدرت بازدارندگی در خلیج فارس است

محمدصالح جوکار در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، در خصوص پیام برگزاری رزمایش محمد رسول الله (ص) در آب‌های خلیج فارس، گفت: این رزمایش نمایش بخشی از قدرت کشورمان در عرصه دفاعی و بازدارندگی است.

نماینده مردم یزد، اشکذر، بخش ندوشن و دهستان سورک در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه جمهوری اسلامی همواره تلاش کرده به کشورهای منطقه نشان دهد که علاقه‌مند به همگرایی و هم افزایی است، اظهار کرد: بر این اساس کشورهای همسایه می توانند با همکاری مشترک، امنیت آب های خلیج فارس را تامین کنند.

وی ادامه داد: در واقع امروزه قدرت های فرامنطقه ای با حضورشان در منطقه موجب بی ثباتی و ناامنی شده اند و این در حالیست که هر کشوری می تواند بر اساس توانمندی های خودش در حوزه تامین امنیت منطقه ایفای نقش کند.

این نماینده مردم در مجلس یازدهم با اشاره به اینکه برگزاری رزمایش محمد رسول الله (ص) در این سطح بیانگر آمادگی نیروهای مسلح در برابر تهدیدها و دسیسه های دشمنان است، افزود: دشمنان ایران اسلامی باید بدانند نیروهای مسلح مقتدرانه از مرزهای آبی و خاکی ایران دفاع می کنند و نسبت به تهدیدها واکنش جدی و سخت نشان خواهند داد.

رئیس کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: در این میان باید یادآور شد ارتقای توان نیروهای مرزبانی کشورمان در خلیج فارس نیز از دیگر اهداف برگزاری این رزمایش دریایی است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا