تخریب‌ کنندگان مجلس به دنبال ایجاد حاشیه امن برای مفسدین و رانت خواران هستند

محمدصالح جوکار در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه‌ملت در واکنش تلاش برخی برای تخریب‌ مجلس شورای اسلامی، گفت: با توجه به اینکه مجلس انقلابی شکل گرفته و مقام معظم رهبری فرمودند که مجلس یازدهم، انقلابی‌ترین مجلس بعد از پیروزی انقلاب است، لذا وحشت و افسردگی در دل ضدانقلاب‌ها پدیدار شده و کسانی که بازنده واقعی شکل گرفتنِ این مجلس و حضور ملت در انتخابات بودند، اقدام به تخریب مجلس کردند.

رئیس کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها در مجلس یازدهم، اظهار کرد: کسانی که باختند در تلاش هستند تا این مجلس را تخریب کنند، از این رو مسائلی چون خودرو، وام ودیعه مسکن، واکسن آنفلانزا و غیره که در دوره‌های گذشته مجلس هم مرسوم بوده است و همه خیلی عادی از کنار آن می گذشتند را مطرح و سناریوسازی می‌کنند.

وی افزود: امروز در شرایط بد اقتصادی هستیم و تخریب‌گران به دنبال برجسته کردن موضوعات حاشیه ای هستند تا مردم را نسبت به مجلس انقلابی یازدهم ناامید کنند. مردم در رنج و مشقت هستند اما این رنج و مشقت مردم حاصل عمل و اقدام غیرانقلابی است، همان افرادی که امروز مجلس را تخریب می‌کنند به دنبال کاهش فشار بر خود هستند لذا مجلس را تخریب می‌کنند تا خودشان در حاشیه امنی قرار گیرند.

جوکار با بیان اینکه مشکلات و گرانی که در سایه عملکرد تخریب‌گران اتفاق افتاده است، گفت: تخریب‌گران جایگاه اجتماعی خود را از دست داده اند بنابراین به دنبال شیطنت و تخریب هستند، البته مجلس نباید اجازه سوء استفاده دهد زیرا چشم امید مردم به سمت مجلس است و از نمایندگان ملت توقع دارند که انقلابی‌تر عمل کرده یا از ابزارهای نظارتی خود استفاده کنند و با این ابزارها ثبات را به کشور برگردانند.

این نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی معتقد است: هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران می‌خواهند حاشیه امنی برای خود ایجاد کنند و فساد و رانت خواری خودشان را دنبال کنند.

رئیس کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه امروز تفاوتی بین نماینده و فرد عادی در جامعه نیست، گفت: وجه مردم داری باید در هر حال باید حفظ شود و مردم نباید از مجلس ناامید شوند، مجلس در کنار مردم است و مردم باید احساس امنیت و اطمینان داشته باشند. دیگران نباید در سایه عملیات روانی کار خود را پیش ببرند. هر تخریب باید با شفافیت پاسخ داده شود./

پایان پیام

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا