تروریست‌ها با هراس از قدرت ایران به اقدامات رذیلانه دست می‌زنند

مقاومت و پیروزی کشور ایران در بحران‌ها نشان از قدرت نظام جمهوری اسلامی ایران است تروریست‌ها با هراس از قدرت ایران دست به اقدامات رذیلانه و بزدلانه می‌زنند.

حادثه کرمان، جنایت کوردلان تروریست است که در حقیقت نتوانستند این حجم از محبت و دلدادگی مردم را نسبت به سردار دلها شهید حاج قاسم سلیمانی ببینند. تروریست‌ها در یک اقدام تروریستی کور و غیرهدفمند عده‌ای از مردم مظلوم در حقیقت شیفتگان و زائران مزار حاج قاسم را به شهادت رساندند.

انسجام ملت نظام جمهوری اسلامی ایران همیشه زبانزد همگان بوده و آن را می‌شود از جان‌فشانی‌های هشت سال دفاع مقدس و پیروزی انقلاب اسلامی درک کرد، تروریست‌ها چشم دیدن امنیت در کشور ایران را ندارند و از طرفی توان مقابله با نظام جمهوری اسلامی ایران را نیز ندارند ‌و تمام فعالیت خودشان را به کار می‌برند تا آرامش کشور را سلب کنند.

تروریست‌ها در بر هم زدن امنیت کشور همیشه با شکست مواجه می‌شوند و وقتی خود را عاجز و ناتوان می‌بینند و نمی‌توانند علیه ملت و امنیت کشور راه به جایی ببرند دست به اقدامات رذیلانه و پست می‌زنند. ناکامی تروریست‌ها علیه بر هم زدن امنیت کشور باعث این حرکات پست می‌شود که با این اقدامات بزدلانه و پست قصد دارند ملت ایران را مایوس و نا‌امید کنند.

این تروریست‌ها ضربه محکمی از سردار رشید اسلام حاج قاسم سلیمانی خوردند همان زمان که پایان داعش و سلطه آمریکا را در منطقه غرب آسیا ایشان اعلام کرد از همان موقع قصد انتقام دارند و همیشه ناکام می‌مانند.

*رسانه‌های معاند روایت‌های غیر واقعی را ترویج می‌دهند

تروریست‌ها و صهیونیست‌ها رسانه‌های خود را فعال کردند تا از این جنایت تروریستی در کرمان به نفع خود بهره ببرند، رسانه‌های معاند با انجام عملیات روانی قصد ایجاد شکاف بین ملت ایران و مسئولان کشور را دارند. اما باید گفت راه به جایی نخواهند برد و قادر نخواهند بود اقدام اساسی بر علیه کشور ما انجام دهند.

دشمنان وقتی ناکام می‌مانند دنبال این هستند که روایت‌های غیر واقعی را ترویج دهند، رسانه‌های معاند از ابتدا با دروغ فعالیت خود را جلو بردند؛ کاملا ً مشخص است مردم کشور ما دست این‌ رسانه‌ها را دیگر خواندند که دوستدار ملت ایران نیستند بلکه دنبال منافع شخصی خود هستند.

این فعالیت رسانه‌های معاند بر علیه کشور ایران و جنایت تروریستی کرمان از جمله سیاست‌های خبیثانه آمریکایی‌ها است. آنها با خلق روایت‌های دروغ و سوء استفاده از ضعف‌های ناشی از شناخت کافی، برای تشخیص روایت‌های دروغ از روایت‌های حقیقی به مقاصد پلید خود می‌‌رسند ما باید هوشیار و آگاه باشیم، روایت حقایق و واقعیت‌ها را باید داشته باشیم و دشمنان را در این مسأله نا‌امید کنیم و راه سوء استفاده‌اش را ببندیم.

مردم ایران بصیر و آگاه هستند ما شاهد بودیم در اغتشاشات هر آنچه که اتفاق افتاد مردم ایستادگی و مقاومت کردند طوری که امسال ما مشاهده کردیم که هیچ اتفاقی علیرغم فعالیت زیاد این رسانه‌های معاند در کشور صورت نگرفت.

جمهوری اسلامی بر اساس موازین شرع، شفافیت و حقانیت عمل می‌کند جز راستگویی و حقیقت گویی اقدام نمی‌کند یقیناً برای جنایت تروریستی کرمان نیز روایت صحیح باید برای مردم ارائه شود که دشمن نتواند روایت‌های کذب را با قصد تفرقه افکنی و شکاف بین مردم، ترویج دهد.

متأسفانه این تروریست‌ها با جلیقه انتحاری وارد جمعیت شده بودند و علت نفوذ این عاملان در حال بررسی است که از چه راهی توانستند در بین مردم حاضر شوند و بیشتر قصد نفوذ به خود گلزار شهدا کرمان را داشتند تا در آن تجمع با حضور همه اقشار مردم و مسولین انفجار صورت بگیرد اما نتوانستند از گیت‌های امنیتی عبور کنند و در همان بین راه انفجار را انجام دادند.

جنایت تروریستی در کرمان شبیه با جنایات رژیم منحوس صهیونسیتی در غزه است، رژیم غاصب کودک کش صهیونسیتی از ناحیه مقاومت در تنگنای سختی قرار گرفته است؛ نوع فعالیتی که رژیم صهیونسیتی در حال انجام آن است با فعالیتی که تروریست‌ها در کرمان انجام دادند به یک شکل است که در هر دو کودکان، جوانان و زنان را به شهادت رساندند.

تروریست‌ها در جنایت کرمان و صهیونیست‌ها در جنایات غزه مردم بی‌دفاع را مورد حمله قرار دادند و این نشان از عجز و ناتوانی آنان است.

طبق فرمایش مقام معظم رهبری انتقام سختی در انتظار عاملان جنایت تروریستی کرمان خواهد بود. عاملان جنایت تروریستی در طی این مدت توسط نیروهای امنیتی و اطلاعاتی شناسایی شدند و به دنبال این هستند که ریشه‌ها و عناصر باقی مانده تروریست‌ها را دستگیر کنند و به انتظار ملت پاسخ دهند.

از ابتدای انقلاب اسلامی کشور ایران با اینگونه مسایل و بحران‌ها روبرو بود و از همه این مسائل سرافراز بیرون آمد. انفجارهای متعدد منافقین برای ترور مقامات جمهوری اسلامی ایران همچنین مواجه شدن با داعش و حرکت بزرگ سردار رشید اسلام حاج قاسم سلیمانی، اینکه نسل داعش را از بین برد و پایان آن را برای همگان اعلام کرد. این مقاومت‌ها و پیروزی‌ها همه نشان از قدرت نظام جمهوری اسلامی ایران است.

ما روز به روز با عنایت خدا صاحب قدرت شدیم و پیشرفت کردیم هر روز شاهد تولد قدرت در کشور هستیم. امروز جبهه مقاومت و اسلام در تمامی مناطق گسترش پیدا کرده و دشمنان به شدت از این موضوع و صاحب قدرت شدن ترس و هراس دارند؛ فکر می‌کنند با کشتار مردم می‌توانند راه به جایی ببرند و به کشور صدمه‌ای وارد کنند.

پشتوانه نظام جمهوری اسلامی ایران مردم است، تروریست‌های جنایتکار فکر می‌کنند با این حرکات بزدلانه می‌توانند مردم را از صحنه خارج کنند و اتحاد‌شان را از بین ببرد اما اینگونه نیست مردم کشور ما هوشیار و دقیق هستند و در مقابل این دسیسه‌ها محکم‌تر و استوارتر در میدان خواهند بود و در مقابل این دشمنان فرومایه ایستادگی خواهند کرد.

دشمنان بدانند ملت ما، ملت حسینی است که مکتب عاشورایی دارد و با حمایت و پشتیبانی رهبر بزرگ و فرزانه قطعاً از این تنگناها به سلامت عبور خواهد کرد. دشمنان بدانند که باطل نابود شدنی است و آنچه که تحقق پیدا می‌کند حق است که ماندنی است.

۱۳ دی ماه ۱۴۰۲ همزمان با برگزاری چهارمین سالگرد شهادت سردار دلها حاج قاسم سلیمانی دو حمله تروریستی در مسیر منتهی به گلزار شهدای کرمان انجام شد که متأسفانه بر اثر این جنایت تروریستی شماری از هموطنان ما به شهادت رسیده و عده‌ای  نیز مصدوم شدند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا