توسعه خدمات‌رسانی به روستاها در اولویت قرار بگیرد

محمدصالح جوکار در دیدار با بخشدار بخش مرکزی یزد اظهار داشت: در شرایط فعلی کشور، تلاش برای رفع مشکلات و قابل لمس بودن این تلاش‌ها و خدمت‌ها برای مردم از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است.

نماینده مردم یزد، اشکذر و بخش ندوشن در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه گفتمان خدمت در دولت باید تبدیل به عمل شود تصریح کرد: عملیاتی شدن این موضوع به وسیله مدیران میانی امکان‌پذیر است و همه باید برای خدمت‌رسانی به مردم تلاش داشته باشند.

وی با بیان اینکه دولت با شعار خدمت‌رسانی و محرومیت‌زدایی شروع به فعالیت کرده و مردم توقع دارند که این خدمات را به وضوح در زندگی خود مشاهده کنند تصریح کرد: اگر در مشکلات کنار مردم باشیم و برای رفع این مشکلات کوشش کنیم، قطعا مردم هم همراهی لازم را دارند.

جوکار خواستار توجه ویژه بخشداران و فرمانداران به بخش‌های مختلف حوزه های مدیریتی شد و افزود: مردم زمانی که مشاهده می کنند، مسئولان در میان آنها هستندو برای رفع آنها تلاش می‌کنند رضایت پیدا می‌کنند امازمانی که ارتباطی با مردم نداشته باشیم رضایت آنها حاصل نمی‌شود.

رئیس کمیسیون امور داخلی کشور و شوراهای مجلس شورای اسلامی برنامه‌محور بودن فعالیت مسئولان را بسیار مهم دانست و گفت: باید برای فعالیت‌هایمان برنامه کوتاه مدت و بلند مدت داشته باشیم و بر اساس این برنامه اولویت‌بندی کرده و در راستای تحقق آن حرکت و تلاش کنیم.

وی با بیان اینکه هیچ مدیری نباید خود را محدود به ساعت و مکان کند گفت: مدیر باید تمام تلاش خود را به کار گیرد و از ظرفیت‌های موجود در بخش‌های مختلف استفاده کرده و با جذب اعتبارات از بخش‌های مختلف ممکن، زمینه توسعه و رفع مشکلات را فراهم کنند.

نماینده مردم یزد، اشکذر و بخش ندوشن در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اقداماتی که در راستای توسعه خدمات‌رسانی به روستاها صورت گرفته گفت: بر اساس توافق صورت گرفته با بنیاد مسکن، برای هر مسیر روستایی که زیرسازی آن انجام شده باشد، قیر رایگان اختصاص پیدا می‌کند.

نماینده مردم یزد، اشکذر و بخش ندوشن در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه گفتمان خدمت در دولت باید تبدیل به عمل شودیادآورشد: مسئولان و مدیران همراه و در میان مردم باشند./

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا