حضور دکتر جوکار در جمع نمازگزاران روستای عزآباد رستاق

دکتر محمد صالح جوکار نماینده مردم روز جمعه 22 اردیبهشت ماه پس از بازدید میدانی از بخشی از روستاهای رستاق در جمع نمازگزاران روستای عزآباد حضور یافت.

وی با تاکید بر اینکه دولت و مجلس به دنبال رفع مشکلات کشور هستند، گفت: امروز با مشکلات اقتصادی مواجه هستیم اما امیدواریم که با تلاش هایی که در حال انجام است، در سال جدید شاهد رفع این مشکلات باشیم.

نماینده مردم با اشاره به اینکه دولت سیزدهم در حال شناسایی مدیرانی است که کارآمد نیستند، اضافه کرد: اگر چنین اتفاقی صورت نپذیرد و وزرا به درستی اقدامات را دنبال نکنند، مجلس با توجه به حق استیضاح، عملکرد وزرا را زیرنظر داشته و اقدامات مربوطه را دنبال خواهد کرد.

جوکار با بیان اینکه کار دشمن، دشمنی است، افزود: دشمن تمام تلاش خود را به کار بسته تا انقلاب اسلامی از مسیر به‌حق خود خارج شود و آن را متوقف سازد.

وی اظهار داشت: در دوران دفاع مقدس دشمن به دنبال از بین بردن انقلاب و تجزیه کشور بود ولی ما در درون کشور با یکدیگر متحد و همدل و همراه بودیم و توانستیم از این تهدیدها، فرصت هایی بسازیم که سبب تضمین انقلاب اسلامی، صادر کردن انقلاب و پیشرفت در عرصه های مختلف شد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا