درمانگاه های تخصصی مورد نیاز محلات استان یزد است/ مردم نباید در کنار مشکلات بیماری، دغدغه تامین هزینه درمان داشته باشند

به گزارش روابط عمومی دفتر نماینده مردم شریف یزد، اشکذر و بخش ندوشن در مجلس شورای اسلامی، با حضور مدیرکل تامین اجتماعی استان یزد در دفتر دکتر جوکار، مشکلات بیمه و نسخه الکترونیکی و طرح های مدیریت درمانی در استان مورد بررسی قرار گرفت.

دکتر محمد صالح جوکار در این جلسه با بیان اینکه تامین اجتماعی برای هر کشوری حائز اهمیت است، گفت: ما باید در حوزه ارائه خدمات تامین اجتماعی به استانداردهای جهانی برسیم اما در بین کشورهای منطقه در یک وضعیت مطلوبی در حوزه خدمات دهی قرار داریم.

نماینده مردم شریف یزد، اشکذر و بخش ندوشن در مجلس اظهار داشت: جمعیتی که امروز تحت پوشش داریم جمعیت فراوانی است و استان ما از نظر تحت پوشش تامین اجتماعی از بالاترین درصدها در سطح کشور برخوردار بوده و خدماتی خوبی هم به افراد تحت پوشش ارائه می دهد.

وی اذعان داشت: جامعه هدفی که خدمات دریافت می کنند، جامعه کارگری و اداری هستند که نیاز به این خدمات دارند و باید این افراد را تکریم کنیم زیرا به نفع کشور در تمام زمینه ها است.

جوکار با بیان اینکه استان یزد دچار بیماری های مثل قند و سرطان است، افزود: بسیاری از مراجعه کنندگان به دفتر مشکلاتی برای تامین هزینه های درمانی خود دارند و باید به گونه ای عمل کنیم تا در کنار مشکلات درمانی، مسئله ای برای تامین هزینه های درمانیشان نداشته باشند.

وی با تاکید بر اینکه درمانگاه های تخصصی در استان یزد بسیار مورد نیاز است، اظهار داشت: زمانی که در محلات جهت بررسی مشکلات مردم حضور پیدا می کنیم، مردم نسبت به نبود درمانگاه تخصصی در محلات اعتراضاتی دارند که باید برای این مسئله نیز چاره اندیشی شود تا در سریعترین زمان بتوان به شهروندان خدمات درمانی ارائه کرد.

نماینده مردم شریف یزد، اشکذر و بخش ندوشن در مجلس با اشاره به اینکه در حوزه درمان در استان یزد یک هدف راهبردی داریم که آن هم حوزه توریسم یا گردشگری سلامت است، ادامه داد: الان این مسئله به نوعی در استان یزد شکل گرفته و از مناطق جنوبی کشور به یزد مراجعه می کنند تا از ظرفیت های بسیار خوب پزشکی استفاده کنند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا