دستگاه های متولی پاسخگوی ترور شهید محسن فخری زاده باشند

محمد صالح جوکار در گفت وگو با خبرنگار ایمنا ، در مورد ترور محسن فخری زاده دانشمندان هسته ای اظهار کرد: شهید فخری زاده در طول سه دهه گذشته توانست با روحیه جهادی در مباحث علمی دستاوردهای فراوانی را برای انقلاب اسلامی کسب کند و قرار نیست با ترور و حذف دانشمندانی مانند وی، پیشرفت های علمی در کشور کاهش یابد؛ زیرا نخبگان و دانشمندان ایرانی مسیر این شهدا را ادامه خواهند داد و رو سیاهی اش برای جنایتکاران آمریکایی و صهیونیست ها باقی خواهد ماند.
وی افزود: امروز دستگاه های امنیتی و اطلاعاتی کشور باید عاملان ترور شهید فخری زاده را پیدا کنند و آنها را به سزای اعمال خودشان برسانند. بعد از شهادت چندین دانشمند هسته ای توسط ایادی بیگانه، پذیرفته نیست که هنوز شاهد اینگونه ترورها در کشور باشیم.
رئیس کمیسیون شوراها و امور داخلی کشور مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: دستگاه های متولی باید پاسخگوی ترور شهید محسن فخری زاده باشند. نمی توانیم بپذیریم که رژیم صهیونیستی بتواند توسط عامران و جاسوسان خود در داخل ایران دانشمندان هسته ای ما را ترور کند.
جوکار خاطرنشان کرد: ایران در زمینه مقابله با تروریسم پتانسیل های فراوانی دارد و باید در مقابل این اقدامات بزدلانه که توسط تروریسم دولتی بیگانگان در سطح منطقه ای صورت می گیرد بایستد.

/یایان پیام

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا