دعوت جوکار از مردم استان یزد برای استقبال از رئیس جمهور و هیئت دولت

به گزارش روابط عمومی نماینده مردم شریف یزد، اشکذر و بخش ندوشن در مجلس؛ دکتر محمد صالح جوکار نماینده مردم یزد، اشکذر و بخش ندوشن در مجلس شورای اسلامی در پیامی از مردم برای استقبال از رئیس جمهور مردمی و هیئت دولت دعوت کرد.

بسمه تعالی

من میدانم مسئله مهم استان یزد، مسئله آب است.
(رهبر معظم انقلاب)
ضمن خیرمقدم به رئیس جمهور محترم آیت الله سید ابراهیم رئیسی، معاونین و وزرای سخت کوش و پرتلاش دولت انقلابی و مردمی، خداوند سبحان را شاکریم که بار دیگر با حضور دولت انقلابی و مردمی، شمیم خوش خدمت بر استان دارالعباده یزد جاری و ساری خواهد شد.

همانگونه که همگان بر این مسئله واقف هستند، مردمان کویری یزد از سالیان گذشته با تدبیر و تلاش خود و احداث قنات‌های طویل و آب‌انبار‌ها آب را جهت ساخت تمدنی فرهنگ‌ساز فراهم و با مدیریت منابع ابی و صرفه جویی آن را برای نسل‌های بعد حفظ و نگهداری کردند.

با تغییر مسیر توسعه استان به سمت صنعتی شدن، افزایش کشت محصولات کشاورزی و کاهش بارندگی طی ۲۰ سال گذشته، این منابع ارزشمند روزبه‌روز کاهش یافت به گونه‌ای که هم اکنون با بحران خشکسالی در استان یزد مواجه هستیم.

در حال حاضر مردم کویری یزد در کنار دغدغه‌ی نابودی باغات کشاورزی در اثر خشکسالی و از بین رفتن محصولاتشان با چالش کم آبی و بی آبی در زمینه آب آشامیدنی نیز مواجه شده‌اند و ادامه این روند نسل‌های آینده را با مشکل جدی مواجه خواهد ساخت و به همین جهت تأمین آب به‌صورت دائم و مستمر ازجمله انتظارات مردم دارالعباده یزد از دولت مردمی و انقلابی سیزدهم در سفر دور دوم رئیس‌جمهور محترم به استان یزد است.

به‌عنوان نماینده مردم از رئیس جمهور انقلابی و مردمی درخواست دارم تا در این سفر، خواسته به‌حق و چندین ساله مردم استان را برآورده ساخته و این امر را چه از طریق معادنی که با پیگیری‌های مستمر به موضوع انتقال آب تخصیص یافت و یا از حقوق دولتی معادن وحق انتفاع ازمعادن و چه از مسیر‌های قابل تأمین برای دولت تحقق بخشند و در همین سفر عملیات تأمین آب آغاز شده و در آینده نزدیک شاهد تأمین آب استان برای همیشه باشیم.

در پایان لازم میدانم تأکید کنم که بدون تردید اولین اجتماع و دیدار مردمی با رئیس جمهور انقلابی، فرصت مغتنم و بی‎نظیری است تا مردم شریف و فهیم استان یزد، عشق و علاقه خود را یکبار دیگر به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران به نمایش بگذارند و با استقبال پرشور از خادم و امین خود جلوه‌هایی بی‌بدیل از وحدت و پیوند عمیق دولت و ملت را رقم بزنند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا