دفاع مقدس نماد بارز اقتدار و عزت اسلامی است

دفاع مقدس نماد بارز اقتدار و عزت اسلامی است و این دوران که هر روز آن برای ملت ایران گرانقدر و گرانسنگ است، تضمین کننده اقتدار، عظمت، استقلال و هویت اصیل ایرانی اسلامی کشور بود و عزت ملت ایران در جهان را برای همیشه تاریخ تثبیت کرد.

این دوران پرعظمت نماد بارز ولایتمداری، ایثار و از خودگذشتگی برای حفاظت و حراست از اسلام و انقلاب بود و به معنای واقعی کلمه باید این دوران را گرامی بداریم و برای حراست، حفاظت و ترویج فرهنگ و ارزشهای آن به نسل جوان بکوشیم.

در هشت سال دفاع مقدس هزاران هزار نفر از مردم ولایتمدار ایران اسلامی برای دفاع از نظام مقدس ایران اسلامی به جبهه های نبرد حق علیه باطل رفتند و زمینه عزت و سرافرازی ایران اسلامی را فراهم کردند و امروز هم که در جنگ عظیم اقتصادی با استکبار جهانی قرار داریم، لازم است همه به صورت تمام قد با حمایت و تقویت تولید و صنعت، زمینه ساز سرافرازی کشور در برابر بدخواهان نظام باشیم.

اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و معمار کبیر انقلاب حضرت امام خمینی(ره)، این ایام که نماد پیروزی حق بر باطل است را به رهبر معظم انقلاب و ملت شریف، نجیب، صبور و ولایتمدار ایران اسلامی تبریک عرض می کنم.

محمدصالح جوکار
رئیس مجمع نمایندگان استان و نماینده مردم شریف یزد، اشکذر و بخش ندوشن در مجلس شورای اسلامی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا