روز تعطیل دکتر جوکار بین مردم، جهت بررسی مشکلات محله «چهارمنار»/ تقدیر ویژه از همراهی عوامل اجرایی دولت در یزد

روشنایی نامناسب معابر و کوچه‌های محله، حضور و سکونت اتباع و مشکلات پیرامون آنها، نبود امنیت در محله، تخریب دیوارهای بناهای تاریخی و میراث فرهنگی و… از جمله مهم‌ترین مشکلات مطرح شده، از سوی معتمدین و مردم محله چهار منار یزد بود.

نماینده مردم در مجلس، در این بازدید میدانی، گفت: با حضور در محله‌ها، به دنبال رفع‌مشکلات‌مردم نجیبمان هستیم؛ لذا به مرور زمان و با برنامه‌ریزی توسط مسئولان مربوطه، ان‌شاءالله مشکلات مرتفع خواهد شد.

رئیس کمیسیون امور داخلی کشور و شوراهای مجلس به حضور در شصت و هفت محله جهت بررسی مشکلات، از زمان اخذ نمایندگی‌مجلس از مردم اشاره کرد و اظهار داشت: در این نشست‎‌ها، برخی از مسئولان استان، ما را به منظور تسریع در رفع مشکلات محله‌های همراهی کردند و حتی برخی از این مدیران، در کمتر از 24 ساعت نسبت به تحقق مصوبات، اقدام کرده‌اند که جای تقدیر و تشکر دارد.

وی اضافه کرد: اکثر مصوبات بررسی میدانی مشکلات محلات، محقق شده و برخی از مصوباتی که باقی مانده، با پیگیری نمایندگان محلات، تحقق خواهد یافت.

جوکار با تأکید بر اینکه برای تحقق مصوبات این نشست‌ها، تمام نهادها باید با جدیت کامل در میدان عمل حضور داشته باشند، عنوان کرد: نمایندگان محله‌ها باید پیگیر تحقق مصوبات باشند تا به نتیجه برسد؛ اگر غیر از این باشد، مصوبات روی کاغذ باقی خواهد ماند.

رفع نقص افت فشار گاز حسینیه ،رفع مشکل کمبود کپسول گاز توسط فرمانداری یزد با پیگیری از شرکت پخش و فرآورده های نفتی، ترمیم دیوارهای تخریب شده ابنیه تاریخی و هدایت آب‌های سطحی ، بازسازی پل‌های آسیب دیده، آبیاری درختان و زیباسازی رودخانه درون محله توسط شهرداری ،ترمیم وبهره برداری ازمجموعه سیدشمس الدین توسط میراث فرهنگی ،ایجاد پارکینگ وفضای سبز درمحل حسینیه شهدا ، تامین روشنایی معابر ،تعریض برخی معابر ،تخصیص اعتبار برای تعمیر وبازسازی و… از مهم‌ترین مصوبات بازدید میدانی دکتر جوکار از محله چهارمنار یزد بود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا