صحبت های دکتر جوکار در جلسه بررسی مشکلات محله مالمیر یزد

به گزارش روابط عمومی دفتر نماینده مردم شریف یزد، اشکذر و بخش ندوشن در مجلس، چهل و سومین دیدار مردمی دکتر جوکار جهت بررسی مشکلات مردم در حسینیه بزرگ مالمیر برگزار شد.

حضور اتباع در این بافت تاریخی و ایجاد ناامنی و مشکلات دیگر، کاهش امنیت محله مالمیر، لزوم احداث پارکینگ در این محله، ایجاد پارکینگ برای حسینیه مالمیر، لزوم رسیدگی به بافت تاریخی این محله و نبود فضای تفریحی و پارک در محله مالمیر از جمله مشکلات مطرح شده از سوی شهروندان ساکن در این محله بود.

دکتر جوکار در این دیدار مردمی با تاکید بر اینکه متولی وقف شاید بخشی خصوصی باشد ولی مسئولیت آن بر عهده اوقاف است، اظهار داشت: اداره کل اوقاف و امور خیریه باید نظارت جدی بر موقوفات داشته باشد و اگر متولی آن خطایی کرد، برخورد کند و نباید وقف را به حال خود رها کنیم.

نماینده مردم شریف یزد، اشکذر و بخش ندوشن در مجلس با بیان اینکه بسیاری از مردم بافت تاریخی از تسهیلاتی که برای مرمت این بافت در نظر گرفته شده مطلع نیستند، افزود: نیاز است که محتوا در این خصوص به صداوسیما داده شود تا مردم بافت تاریخی در جریان تسهیلات قرار گرفته و از آن بهره مند شوند.

وی اضافه کرد: خانه های قدیمی که دیوارهای آن در حال تخریب و تهدید جانی برای شهروندان محسوب می شود، اخطاری به مالکین داده شود تا این مسئله را مرتفع سازند.

جوکار با اشاره به اینکه جمعه ها، جمعه های مردمی است، گفت: در محلات مختلف حضور پیدا می کنیم تا مردم مشکلاتشان را مطرح کنند و با حضور مسئولان بتوانیم در جهت رفع آن اقدام کنیم.

نماینده مردم شریف یزد، اشکذر و بخش ندوشن در مجلس تاکید کرد: مردم باید احساس کنند که مدیران و مسئولان در کنارشان هستند و مشکلات را حل خواهند کرد.

وی در پایان تاکید کرد: مصوبات این جلسه باید از سوی معتمدین محله پیگیری شود و اگر مسئولی در این خصوص همراهی و همکاری نکرد، به من اطلاع دهید تا پیگیری کنم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا